Baby møde i Århus syd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Så tilmelder jeg mig også, sådan løst..

Vil meget gerne med hvis det passer med at jeg har fri/kan tage fri fra job.

Og hvis folk er ligeglade med jeg ingen børn har.

Du er mere end velkommen selvom det er uden børn. Håber vi får det arrangeret, det kunne være så hyggeligt at møde jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Du er mere end velkommen selvom det er uden børn. Håber vi får det arrangeret, det kunne være så hyggeligt at møde jer alle.

Ja det kunne være rigtig hyggeligt.

Det er altid dejligt at møde nogen af de folk man skriver med og ser befærde sig herinde.

Anmeld

15. maj 2012

Silas&Mille

Leneur skriver:

Vidste ikke der var andre fra Skanderborg men kun hyggeligt...

Jo jo... jeg er her også 

Vidste dog godt du var fra Skanderborg

Anmeld

15. maj 2012

Silas&Mille

Mette. skriver:

Jeg havde også selv tænkt tanken at mødes udendørs et sted. Mit bedste bud kunne være børnenes jord i ø-kvarteret? Kunne der være stemning for det?

Der er der god plads med borde og bænke til at spise ved og masser af plads til ungerne hvor de kan lege.

Det ved jeg faktisk ikke lige hvor er henne. 

Ved dog hvor ø-gaderne ligger, så det skulle være til at finde

Anmeld

15. maj 2012

SHERO

Vi vil også gerne... Så håber vi der kommer flere end sidste gang jeg tilmeldte mig hvor jeg stod alene og ventede og ingen kom haha..

Anmeld

15. maj 2012

Mette.

Silas&Mille skriver:

Det ved jeg faktisk ikke lige hvor er henne. 

Ved dog hvor ø-gaderne ligger, så det skulle være til at finde

Det kan vi hvertfald finde ud af at få forklaret hvor er så. Det er forholdsvis tæt på uni - en kæmpe legeplads med aktiviteter til de fleste aldersgrupper.

Anmeld

15. maj 2012

Mette.

Tullen85 skriver:

Vi vil også gerne... Så håber vi der kommer flere end sidste gang jeg tilmeldte mig hvor jeg stod alene og ventede og ingen kom haha..

det lyder godt

Og hvor ærgeligt med sidst at folk slet ikke mødte op - håber det her bliver til noget så!

Anmeld

15. maj 2012

MortilElias2010

Jeg er også frisk sammen med min søn på 28 måneder - sådan løst - hvis det passer ind i planerne herhjemme. Har et ønske om at det ikke bliver 1.2. Og 3. juni da vi er på hotelophold for at fejre vores bryllupsdag og forhåbentligt genfinde mere gnist mellem de voksne herhjemme  Vil også foretrække at vi er ude. Både Elias og jeg ville få pip af at sidde og glo på en cafe - vi bor lidt udenfor Tørring ved Vejle. Kunne jo lave samkørsel måske... ? 

Anmeld

15. maj 2012

HeidiØ

COOL piger! Jeg stemmer også for det der børnelegeplads, Mette, selvom jeg ikke ved hvad det er hihi!

Anmeld

15. maj 2012

Eddy

HeidiØ skriver:

COOL piger! Jeg stemmer også for det der børnelegeplads, Mette, selvom jeg ikke ved hvad det er hihi!

Jeg vil også med!! Langtfra Holstebro, men ellers ku vi lave en overnatningsordning igen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.