Baby møde i Århus syd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
97 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Mette.

Hej alle mødre i Århus

HeidiØ og jeg, samt flere andre har talt om vi skulle få stablet en dag på benene, hvor vi kunne mødes med alle vores skønne unger.

Er det noget der er stemning for?

Vi har talt om juni måned, eventuelt en lørdag eller søndag, så alle har fri og mulighed for at deltage. Meld gerne tilbage, så vil vi prøve at finde en dato til det.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

_-Kathrine-_

Jaaaaaa

Anmeld

14. maj 2012

Frøken J.

Mette. skriver:

Hej alle mødre i Århus

HeidiØ og jeg, samt flere andre har talt om vi skulle få stablet en dag på benene, hvor vi kunne mødes med alle vores skønne unger.

Vi har talt om juni måned, eventuelt en lørdag eller søndag, så alle har fri og mulighed for at deltage. Meld gerne tilbage, så vil vi prøve at finde en dato til det.

Mette

Jeg vil gerne med! 

Anmeld

14. maj 2012

Giraffen

Mette. skriver:

Hej alle mødre i Århus

Mette

jeg er også klar dog tror jeg allerede vores juni er ved at være lidt fyldt - men hvis vi kan så er jeg med

Anmeld

14. maj 2012

Leneur

Er tumlinger også velkomne? For hvis vi kan er jeg da også klar.

Anmeld

14. maj 2012

Ayasmor

Hvis det kan passe den dag (har eksamen i Juni) så vil jeg gerne med, forudsat at lidt ældre børn også kan komme med

Anmeld

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil meget gerne, men kender ingen herfra har en tumling på 19 måneder

Anmeld

15. maj 2012

Mette.

_-Kathrine-_ skriver:

Jaaaaaa

Godt i er klar nu sender jeg lige samme besked til alle, hvor tror du vi kan være? Jeg tænker på en af amme/ mødre cafeerne i centrum? Eller er der andre forslag?

Anmeld

15. maj 2012

Mette.

Frøken J. skriver:

Jeg vil gerne med! 

Perfekt.

Hvor er det bedst at holde det? - på en af amme-/ mødrecafeerne inde icentrum? Jeg tænker der ikke er nogen som har plads til så mange hjemme.

Anmeld

15. maj 2012

Mette.

Giraffen skriver:

jeg er også klar dog tror jeg allerede vores juni er ved at være lidt fyldt - men hvis vi kan så er jeg med

Fedt med så mange friske.

Jeg vender tilbage når der er noget mere specifikt så og håber du har plads i kalenderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.