er hun så stadig sulten

??? jeg synes at du skal prøve at ringe til din sp og få en tid med det samme, når du nu synes at der er problemer. det er jo trods alt det, de er her for
Det er meget svært at sige når man ikke kender dit barn, men det lyder på mig som om at hun ikke er sulten... men det er også lidt skidt hvis hun har fundet ud af at hun hellere vil have det søde mos i stedet for det i flasken, for så får du altså kamp til stregen med at få hende til at ville have det andet igen..
Men i fremtiden, når hun skal til at have fast føde, ville jeg begynde med alt andet end frugtmos... ellers vl hun til sidst kun have det søde mad og ikke spise kartofler og lignende, og det er jo ikke sundt... jeg havde selv mange problemer med min datter, da jeg var rigtig meget i tvivl om hvad jeg skulle gøre med hensyn til hvad jeg skulle give hende... til de almindelige måltider kunne det være øllebrød eller risgrød og kun til mellemmåltiderne gives der frugtmos eller modermælk (i overgangsfasen) men det er jo langt ude i fremtiden
Anmeld