kvit og frit... Søde kaninunger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Leneur

Zette skriver:

Ville gerne men bor desværre på Sjælland 

ØV ja så er der lidt langt at køre selvom de er HELT GRATIS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Mette.

Leneur skriver:

ØV ja så er der lidt langt at køre selvom de er HELT GRATIS.

Mine søde naboer er meget interesseret i en lille dværgkanin. Har du et nummer eller en mail de eventuelt må kontakte dig på?

Anmeld

27. maj 2012

Leneur

Mette. skriver:

Hvor store bliver de når de er dværgkaniner?

Og kan du svare mig på om kaniner må leve udenfor i buer på en overdækket terrasse?  

De bliver ikke så store og de er rigtigt søde. Lyder til at det er et meget velegnet hjem i kan give den/dem. De er allerede meget ude nu. I er sikkert velkomne til at komme og kigge på dem og ellers så giv mig din mailadresse så vil min søster sende dig et link, så du kan se dem.

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Leneur skriver:

De bliver ikke så store og de er rigtigt søde. Lyder til at det er et meget velegnet hjem i kan give den/dem. De er allerede meget ude nu. I er sikkert velkomne til at komme og kigge på dem og ellers så giv mig din mailadresse så vil min søster sende dig et link, så du kan se dem.

Tusind tak for dit svar.

Som jeg skrev til dig her til aften er det mine søde naboer som rigtig gerne vil have en kanin. Vi bor i rækkehus ved siden af dem, så det er samme forhold den vil få hos dem.

Du får lige min mail her: prangsgaard88@hotmail.com - jeg håber det er ok, jeg vidersender til min nabo så, og de så kan tage videre kontakt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.