kvit og frit... Søde kaninunger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Leneur

Min kære søster har givet hendes 3 børn en kanin hver ALLE hunner med det resultat at de ALLE 3 har fået et kuld 22 i alt. De er så søde og kølle. Bortgives ganske gratis. Skal blot afhentes i Skanderborg. Send en pb med email, så vil hun linke jer op til billeder af de kære væsner på facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Leneur

Kølle er lig kælne. Skriver fra Fonen...

Anmeld

26. maj 2012

Leneur

Oppe lige. Vil lige sige det er dværgkaniner. Første kuld er klar.

Anmeld

26. maj 2012

smokin

Ville gerne men bor desværre på Sjælland 

Anmeld

26. maj 2012

Mette.

Leneur skriver:

Min kære søster har givet hendes 3 børn en kanin hver ALLE hunner med det resultat at de ALLE 3 har fået et kuld 22 i alt. De er så søde og kølle. Bortgives ganske gratis. Skal blot afhentes i Skanderborg. Send en pb med email, så vil hun linke jer op til billeder af de kære væsner på facebook.

Hvor store bliver de når de er dværgkaniner?

Og kan du svare mig på om kaniner må leve udenfor i buer på en overdækket terrasse?  

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Mette. skriver:

Hvor store bliver de når de er dværgkaniner?

Og kan du svare mig på om kaniner må leve udenfor i buer på en overdækket terrasse?  

De kan sagtens bo udenfor på jeres terasse hvis der er ly for regnen/solen og den ikke er lukket så den bliver varm.

Du skal bare ha dem ude her fra sommer af så de stille og roligt kan vænde sig til når kulden kommer 

Anmeld

26. maj 2012

Mette.

Annana89 skriver:

De kan sagtens bo udenfor på jeres terasse hvis der er ly for regnen/solen og den ikke er lukket så den bliver varm.

Du skal bare ha dem ude her fra sommer af så de stille og roligt kan vænde sig til når kulden kommer 

Tusind tak for dit svar.

Det er en overdækket stor terrasse medmulighed for skygge og ingen regn. 

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Mette. skriver:

Tusind tak for dit svar.

Det er en overdækket stor terrasse medmulighed for skygge og ingen regn. 

Jamen hvis der kan "lufte" igennem den så lyder det helt fint til kaninophold. Bare husk at til vinter skal de nok ha et lille hus der er godt isoleret med halm osv.

Hvis en kanin får lov at sætte pels udendørs efter årstiden så klare de udendørslivet rigtig godt og har godt af den friske luft.

Anmeld

26. maj 2012

Mette.

Annana89 skriver:

Jamen hvis der kan "lufte" igennem den så lyder det helt fint til kaninophold. Bare husk at til vinter skal de nok ha et lille hus der er godt isoleret med halm osv.

Hvis en kanin får lov at sætte pels udendørs efter årstiden så klare de udendørslivet rigtig godt og har godt af den friske luft.

Det mente jeg nok de kunne hvis de altid har boet ude.

Men tusind tak for hjælpen. Det er i hus, så den vil også have mulighed for at komme ud på græsset er til det

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Mette. skriver:

Det mente jeg nok de kunne hvis de altid har boet ude.

Men tusind tak for hjælpen. Det er i hus, så den vil også have mulighed for at komme ud på græsset er til det

Lyder som et godt kaninhjem så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.