Har I børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

MelikkazMoar

MortilElias2010 skriver:

Jeg tænker jeg vil snakke med min dp om det, når jeg henter Elias idag. Det kan være hun, som jeg, heller ikke ved det.

de må ikke i institutioner pga nogle regler ..

men ved ikke om hvad reglerne er for mødre i privaten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

MortilElias2010

raca skriver:

det er også omkring 2 år de fleste børn er i stand til selv at åbne spænderne i selerne, så derfor er de ikke sikre længre for dem..

Ah ja, det kan jeg godt se - ja det ville han nemt kunne nu - hmm.

Anmeld

14. maj 2012

Mira0911

Det har jeg aldrig hørt om... Vores var i barnvognsselen i dagplejen, var spændt indtil hun var 3 år... 

Anmeld

14. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I vores kommune har det ikke været tilladt at sove i barnevogn med sele fra de var 2 år - så kom de på madras.

Begge vores børn har dog hjemme stadigvæk sovet med selen til de begge stoppede med deres middagslur lige før de fyldte 3 år. De kunne med nød og næppe lige ligge i deres barnevogn, men de elskede den.

Anmeld

14. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mira0911 skriver:

Det har jeg aldrig hørt om... Vores var i barnvognsselen i dagplejen, var spændt indtil hun var 3 år... 

Det er forskelligt fra kommune til kommune. I vores kom de på madras når de fyldte 2 år, da de ikke længere måtte have sele på.

Anmeld

14. maj 2012

anja89

Min mindste pige fylder to år lige om lidt og hun sover stadig i barnevognen og regner jeg med hun får lov til at forsætte med til hun ikke kan ligge der

Anmeld

14. maj 2012

anja89

Min mindste pige fylder to år lige om lidt og hun sover stadig i barnevognen og regner jeg med hun får lov til at forsætte med til hun ikke kan ligge der

Anmeld

14. maj 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MortilElias2010 skriver:

der sover i barnevogn, selvom de (børnene) er over 2 år gamle?

Vidste I at man ikke må, da de ikke længere må være fastspændt.

Jeg gjorde ikke

nu er min yngste kun 1 år men storbror sov da han blev 2 år ikke længere i barnevogn.
jeg fik oplyst af min sp at de ikke må være fastspændt efter de er blevet 2 år. derfor kom han ind og sove. og det samme gør lillebror til den tid

Anmeld

14. maj 2012

BellaT

Ja, har hørt om det. Men sikkerhed fremfor alt andet. Vi må gerne spænde fast i vores kommune.

Anmeld

14. maj 2012

LR85

I vuggestuer/dagplejer må de IKKE, da det omhandler nogen live med fadtholdelse og lign. 

Er ret sikker på vi som forældre godt må, da de er under vores ansvar og vi har andre 'rettigheder' som varetagere a vores børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.