selvom et barn ikke er jordens kønneste ---->

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg kan heller ikke se det. Er der nogen der kan fortælle mig hvad videoen/ klip hedder ? Så kan jeg søge på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Isabella_mor

Nolle skriver:

Nu jeg helt nysgerrig, kan ikke læse engelsk. 
Nogen der kan fortælle hvad det om?  

det handler kort og godt om en mor og en far der har fået et barn som ser anderledes ud. han er født blind. og har et syndrom der ligesom læbe/ganespalte gør at han heller ikke kan lukke munden..

mange har stirret og peget og talt om drengen christian bag familiens ryg når de var ude i offentligheden. men da han blev lidt ældre og begyndte vise følelser, som alle små børn gør, ved at grine, pludre osv. blødte de mennesker op omkring ham og begyndte at se på ham på en anderledes måde, de så ham ikke længere som en "grim" baby. men mere som en inspiration. fordi han er så glad og så sød at mange er begyndt at finde moderen på facebook og skriver til hende hvor smuk de syntes deres søn Christian er. 

hvor nu moderen er begyndt at kunne ignorere de mennesker der kommer med grimme kommentarer til hendes dreng, fordi hun ved at han ER smuk...

det er ikke oversat fra teksterne hun lavede i videoen... men fra hvordan jeg opfattede handlingen

Anmeld

14. maj 2012

bøgelund

isabellamor skriver:

Kan det stadig være jordens smukkeste...

http://www.youtube.com/watch?v=fyaQAnp8Yzw

jeg sidder bare og har TUDBRØLET over denne video. og syntes jeg ville dele den med jer...

Jeg kan ikke se den. 

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

Fru.Mäes <3 skriver:

Bordet foran mig, er TOTAL oversvømmet..

HOLD nu op - jeg stor TUDER bare!!

Hun er for SEJ, og hvor er han da bare CUTE

ÅHH, ved slet ikke hvad jeg skal sige - andet end den skal på FACEBOOK med det samme..

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

bøgelund skriver:

Jeg kan ikke se den. 

den er nok at finde på youtube,

måske hvis du søger på blind baby christian eller lign...  

Anmeld

14. maj 2012

Hvem?

Fantastisk video!

Anmeld

14. maj 2012

MortilElias2010

Så den igår - vigtigst er: "Don't judge a book by it's cover!"

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

MortilElias2010 skriver:

Så den igår - vigtigst er: "Don't judge a book by it's cover!"

NEMLIG...   

Anmeld

14. maj 2012

Nolle

Nettemor skriver:

Hun mødte sin kæreste. Blev gift og gravid. De var lykkelige. De fandt ud af det var en dreng og var overlykkelige. Så fik de afvide at der var noget galt med deres dreng. Lægerne vidste ikke hvad. Ingen vidste om de ville komme hjem med et barn eller ej. Han blev født og han levede. Men han havde svær læbe-gane spalte. Det var værre end det. Han havde faktisk ikke øjne. Han blev opereret da han var 4 dage gammel og måtte blive på sygehuset i 4 uger. De kom hjem og det var hårdt. Når de var ude så gloede alle og viskede bag deres ryg. Hvad fejlede det barn osv. Folk kom op til hende og spurgte hvad der var i vejen med barnet., Hun fik skældud af folk fordi hun ikke havde valgt en abort.
Men tiden gik og Christian voksede. Sund og glad dreng. Han grinede meget. Når folk stod og måbede og kiggede på ham grinte han. Alle blev forelsket i den lille Christian. Og mange kom og sagde til moren at de var blevet inspireret af deres kamp. Folk fandt hende på facebook og de fik mange venner. Alle fascinerede af Christian..

Det var sådan lige fortalt som jeg lige kan huske det

Mange tak fordi du ville "oversætte" til dansk.  

Helt bestemt det flot af hende og lave denne video og fortælle det til hele verden. 

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

Nettemor skriver:

Hun mødte sin kæreste. Blev gift og gravid. De var lykkelige. De fandt ud af det var en dreng og var overlykkelige. Så fik de afvide at der var noget galt med deres dreng. Lægerne vidste ikke hvad. Ingen vidste om de ville komme hjem med et barn eller ej. Han blev født og han levede. Men han havde svær læbe-gane spalte. Det var værre end det. Han havde faktisk ikke øjne. Han blev opereret da han var 4 dage gammel og måtte blive på sygehuset i 4 uger. De kom hjem og det var hårdt. Når de var ude så gloede alle og viskede bag deres ryg. Hvad fejlede det barn osv. Folk kom op til hende og spurgte hvad der var i vejen med barnet., Hun fik skældud af folk fordi hun ikke havde valgt en abort.
Men tiden gik og Christian voksede. Sund og glad dreng. Han grinede meget. Når folk stod og måbede og kiggede på ham grinte han. Alle blev forelsket i den lille Christian. Og mange kom og sagde til moren at de var blevet inspireret af deres kamp. Folk fandt hende på facebook og de fik mange venner. Alle fascinerede af Christian..

Det var sådan lige fortalt som jeg lige kan huske det

Meget bedre forklaret end det jeg kom med men jeg er også kendt for at være RIGTIG dårlig til at genfortælle film, bøger osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.