selvom et barn ikke er jordens kønneste ---->

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Isabella_mor

Kan det stadig være jordens smukkeste...

http://www.youtube.com/watch?v=fyaQAnp8Yzw

jeg sidder bare og har TUDBRØLET over denne video. og syntes jeg ville dele den med jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nettemor

Nu sidder jeg også og tuder.

Sikke meget den familie har været i gennem..

Elsker det faktum at mange af billederne af ham har han en superman trøje på

En mors kærlighed er større en noget andet..

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

Nettemor skriver:

Nu sidder jeg også og tuder.

Sikke meget den familie har været i gennem..

Elsker det faktum at mange af billederne af ham har han en superman trøje på

En mors kærlighed er større en noget andet..

jeg syntes den lille vido siger SÅ meget om moderkærlighed. men også omkring det at dømme andre, at skue hunden på hårene... 

der er selvfølgelig lang vej, men jeg glæder mig til den dag hvor mennesket kan se igennem udseendet og se igennem at vi ikke alle ligner dem i bladene, at ens baby måske ikke ligner dem på liberopakkerne, og lærer at kende hinanden og man finder med garanti noget smukt inden i dem alle hver især..

Anmeld

14. maj 2012

Nolle

Nu jeg helt nysgerrig, kan ikke læse engelsk. 
Nogen der kan fortælle hvad det om?  

Anmeld

14. maj 2012

Sara85

Øv jeg kan ikke se videoen
Må prøve fra pc senere

Anmeld

14. maj 2012

MissTas

isabellamor skriver:

Kan det stadig være jordens smukkeste...

http://www.youtube.com/watch?v=fyaQAnp8Yzw

jeg sidder bare og har TUDBRØLET over denne video. og syntes jeg ville dele den med jer...

shiit man jeg tuuuder men hold kæft hvor er det smukt og hvor er han da bare en dejlig dreng med en fantastisk mor

Anmeld

14. maj 2012

Maja_4000

Puha , det må have været en hård tid !
Jeg sidder også og tuder :b

Anmeld

14. maj 2012

Troldemommi

isabellamor skriver:

jeg syntes den lille vido siger SÅ meget om moderkærlighed. men også omkring det at dømme andre, at skue hunden på hårene... 

der er selvfølgelig lang vej, men jeg glæder mig til den dag hvor mennesket kan se igennem udseendet og se igennem at vi ikke alle ligner dem i bladene, at ens baby måske ikke ligner dem på liberopakkerne, og lærer at kende hinanden og man finder med garanti noget smukt inden i dem alle hver især..

godt skrevet :-)

Anmeld

14. maj 2012

Fru.Mäes <3

Bordet foran mig, er TOTAL oversvømmet..

HOLD nu op - jeg stor TUDER bare!!

Hun er for SEJ, og hvor er han da bare CUTE

ÅHH, ved slet ikke hvad jeg skal sige - andet end den skal på FACEBOOK med det samme..

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

Nolle skriver:

Nu jeg helt nysgerrig, kan ikke læse engelsk. 
Nogen der kan fortælle hvad det om?  

Hun mødte sin kæreste. Blev gift og gravid. De var lykkelige. De fandt ud af det var en dreng og var overlykkelige. Så fik de afvide at der var noget galt med deres dreng. Lægerne vidste ikke hvad. Ingen vidste om de ville komme hjem med et barn eller ej. Han blev født og han levede. Men han havde svær læbe-gane spalte. Det var værre end det. Han havde faktisk ikke øjne. Han blev opereret da han var 4 dage gammel og måtte blive på sygehuset i 4 uger. De kom hjem og det var hårdt. Når de var ude så gloede alle og viskede bag deres ryg. Hvad fejlede det barn osv. Folk kom op til hende og spurgte hvad der var i vejen med barnet., Hun fik skældud af folk fordi hun ikke havde valgt en abort.
Men tiden gik og Christian voksede. Sund og glad dreng. Han grinede meget. Når folk stod og måbede og kiggede på ham grinte han. Alle blev forelsket i den lille Christian. Og mange kom og sagde til moren at de var blevet inspireret af deres kamp. Folk fandt hende på facebook og de fik mange venner. Alle fascinerede af Christian..

Det var sådan lige fortalt som jeg lige kan huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.