tøj til mænd, hjælp mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Moster Lagkage

Dinna88 skriver:

hehe.. Min bror er vist 32, og han går KUN i tøj derfra Det handler om at bære det, synes jeg!

ja det også ens figur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

Moster Lagkage skriver:

ja det også ens figur...

Tjo, men tøj er vel tøj. Din kæreste skal nok ikke have figursyede t-shirts, hvilke de har mange af derinde. men de har også de helt firkantede. Så har de både mørke og lyse jeans, skjorter, trøjer af forskellige slags osv. Du kan købe et totalt outfit og ligne en på 14. Men du kan også gøre det samme og ligne en på 30+ der blot har en fed stil Det handler bare om at købe de rigtige ting.

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Moster Lagkage skriver:

åh nej det skal ikke være et bestemt mærke. kan godt se jeg lyder som en der kun kan bruge mærketøj. sådan er det bestemt ikke. men syntes nogle gange det er nemmere at finde nogle mærker, som man ved bare passer i stil og pasform, da det så gør shoppingen nemmere, eller hvert fald hurtigere, og det kan lige så godt være hm som lacoste. ved ikke om det helt forklare det.

Smut da en tur i Wagner, J&J og HM.. Så kan du tjekke udvalget ud  

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

Dinna88 skriver:

Tjo, men tøj er vel tøj. Din kæreste skal nok ikke have figursyede t-shirts, hvilke de har mange af derinde. men de har også de helt firkantede. Så har de både mørke og lyse jeans, skjorter, trøjer af forskellige slags osv. Du kan købe et totalt outfit og ligne en på 14. Men du kan også gøre det samme og ligne en på 30+ der blot har en fed stil Det handler bare om at købe de rigtige ting.

tja, men er ikke så solgt på jack and jones, syntes ikke det signalere det rigtige i forhold til hvem han er og det job han har...

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

AalborgPigen skriver:

Smut da en tur i Wagner, J&J og HM.. Så kan du tjekke udvalget ud  

ja det må jeg nok hellere. sjovt man er blevet så magelig at man hellere vil klare det fra computeren..

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Moster Lagkage skriver:

ja det må jeg nok hellere. sjovt man er blevet så magelig at man hellere vil klare det fra computeren..

Ja også mig.. Men man kan ikke regne med størrelser.. 

Jeg har købt 4 par bukser til ham.. i samme størrelse.. de 2 passer perfekt, 1 nogenlunde og 1 alt for småt.. Det afhænger jo af stof og model  

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

AalborgPigen skriver:

Ja også mig.. Men man kan ikke regne med størrelser.. 

Jeg har købt 4 par bukser til ham.. i samme størrelse.. de 2 passer perfekt, 1 nogenlunde og 1 alt for småt.. Det afhænger jo af stof og model  

det var en god pointe, hvis det skal byttes er det jo nok smartere at det er nemt, så måske man skal købe lokalt. det er jo nok ikke som med ungerne at man bare køber lidt stort, så kan de altid voksne sig til det.. måske det ville se lidt kikset ud.

men generelt øv med størrelser at det ikke kan kordineres bedre. eksempelvis knægten er str 116 i hummel, men kun 104 i katvig og hm. tøsen og jeg selv er det sammen problem. dog er jeg ikke helt en 104 mere. men så kan den research jeg har lavet i mandens tøjskab nok ikke helt bruges, medmindre jeg køber det han har, og det var jo ikke planen.

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Moster Lagkage skriver:

det var en god pointe, hvis det skal byttes er det jo nok smartere at det er nemt, så måske man skal købe lokalt. det er jo nok ikke som med ungerne at man bare køber lidt stort, så kan de altid voksne sig til det.. måske det ville se lidt kikset ud.

men generelt øv med størrelser at det ikke kan kordineres bedre. eksempelvis knægten er str 116 i hummel, men kun 104 i katvig og hm. tøsen og jeg selv er det sammen problem. dog er jeg ikke helt en 104 mere. men så kan den research jeg har lavet i mandens tøjskab nok ikke helt bruges, medmindre jeg køber det han har, og det var jo ikke planen.

Nemlig Så ned i byen med dig  

Nej jeg håber ikke du er 104..

Jeg ved også med mig selv i fx mærker.. Men nu er det jo ikke til dig.. Men til din mand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.