tøj til mænd, hjælp mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Moster Lagkage

min mand trænger til nyt tøj, og gider ikke rigtigt bruge tid på det, da han arbejder meget og derfor ikke har så meget fritid. han skal være pæn på arbejde, dog ikke jakkesæt, så piger hvilke mærker er flotte til mænd midt i 30'erne, det skal passe til en mand med lidt mave, også kan han godt lide friske farver. men det skal jo også være nogenlunde stylish uden at være total buisness.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Muffin_girl

Moster Lagkage skriver:

min mand trænger til nyt tøj, og gider ikke rigtigt bruge tid på det, da han arbejder meget og derfor ikke har så meget fritid. han skal være pæn på arbejde, dog ikke jakkesæt, så piger hvilke mærker er flotte til mænd midt i 30'erne, det skal passe til en mand med lidt mave, også kan han godt lide friske farver. men det skal jo også være nogenlunde stylish uden at være total buisness.

Jeg har været i Wagner idag .. Og købt masser af tøj til kæresten, da han ikke selv orker det .. 

For 2000,- fik jeg 3 par bukser, 1 par knickers, 2 lang ærmede skjorter, 2 kort ærmede skjorter, 2 tshirts, 2 par boxer shorts, 6 par sokker.. 

Det syntes jeg sku er okay  

Og så var det hele sådan lidt finere .. Til at gå på job i  

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

AalborgPigen skriver:

Jeg har været i Wagner idag .. Og købt masser af tøj til kæresten, da han ikke selv orker det .. 

For 2000,- fik jeg 3 par bukser, 1 par knickers, 2 lang ærmede skjorter, 2 kort ærmede skjorter, 2 tshirts, 2 par boxer shorts, 6 par sokker.. 

Det syntes jeg sku er okay  

Og så var det hele sådan lidt finere .. Til at gå på job i  

hehe andre der er personlig indkøber kan jeg høre. det var da en dejlig masse ting du fik købt. hvilke mærker var det, hvis man må spørge? og hvilken stil, sådan pop finere, buisness fin, casual fin, eller? ej en masse spørgsmål. håber det er ok

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Moster Lagkage skriver:

hehe andre der er personlig indkøber kan jeg høre. det var da en dejlig masse ting du fik købt. hvilke mærker var det, hvis man må spørge? og hvilken stil, sådan pop finere, buisness fin, casual fin, eller? ej en masse spørgsmål. håber det er ok

Mærke ... øhhhh.. Tror det meste bare er Wagners eget mærke..

Skal det være et bestemt mærke ? 

Det  var sådan meget blandet.. Noget lidt casual, noget lidt finere.. Og noget hverdags tøj  

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

AalborgPigen skriver:

Mærke ... øhhhh.. Tror det meste bare er Wagners eget mærke..

Skal det være et bestemt mærke ? 

Det  var sådan meget blandet.. Noget lidt casual, noget lidt finere.. Og noget hverdags tøj  

åh nej det skal ikke være et bestemt mærke. kan godt se jeg lyder som en der kun kan bruge mærketøj. sådan er det bestemt ikke. men syntes nogle gange det er nemmere at finde nogle mærker, som man ved bare passer i stil og pasform, da det så gør shoppingen nemmere, eller hvert fald hurtigere, og det kan lige så godt være hm som lacoste. ved ikke om det helt forklare det.

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Wagner er virkelig en billig forretning!!!

Men jeg vil helt sikker også sige Jack&Jones - mega fedt tøj til billige penge. Herretøj bliver jo hurtigt dyrt!! Men ellers har H&M faktisk også ofte mega fedt herretøj 

Anmeld

14. maj 2012

pemiro

Jeg handler også tøj til kæresten i wagner - han hader det simpelthen så det hygger jeg mig med

Jeg køber gerne sorte jeans og så nogle fede t shirts til hverdag. Og til lidt finere har han sorte jeans og en skjorte og så en cardiganting udover..

Synes tit wagner ar gode tilbud, fx to par jeans til 5-600, 3 tshirts for 200 osv... Og så har de både lidt finere og mere hverdagstøj

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

Dinna88 skriver:

Wagner er virkelig en billig forretning!!!

Men jeg vil helt sikker også sige Jack&Jones - mega fedt tøj til billige penge. Herretøj bliver jo hurtigt dyrt!! Men ellers har H&M faktisk også ofte mega fedt herretøj 

uh jeg syntes bare jack and jones er for lidt yngre mænd, er er 33 år, og så skal han ikke være så poppet mere. også er det ikke så pænt til mænd med mave. uh det er svært, måske jeg har taget munden for fuld med at overtage tøjkøbet for ham, men tøj skal han jo have.

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

Moster Lagkage skriver:

uh jeg syntes bare jack and jones er for lidt yngre mænd, er er 33 år, og så skal han ikke være så poppet mere. også er det ikke så pænt til mænd med mave. uh det er svært, måske jeg har taget munden for fuld med at overtage tøjkøbet for ham, men tøj skal han jo have.

hehe.. Min bror er vist 32, og han går KUN i tøj derfra Det handler om at bære det, synes jeg!

Anmeld

14. maj 2012

Moster Lagkage

pemiro skriver:

Jeg handler også tøj til kæresten i wagner - han hader det simpelthen så det hygger jeg mig med

Jeg køber gerne sorte jeans og så nogle fede t shirts til hverdag. Og til lidt finere har han sorte jeans og en skjorte og så en cardiganting udover..

Synes tit wagner ar gode tilbud, fx to par jeans til 5-600, 3 tshirts for 200 osv... Og så har de både lidt finere og mere hverdagstøj

sorte jeans er umiddelbart en god ide, dog er han meget til farve og lidt spræl. cardiganting får jeg kan ikke i, det er han for tyk til. det samme med sådan en strik over en skjorte, det er et no go. manden min går oftest i poloer og cowboybukser. men skal have ham rykket lidt videre, han er jo ved at være en ældre mand, men et job hvor man skal se præsentabel ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.