Migræne og graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Jupiter

Michalala skriver:

Det eneste jeg kan hjælpe med er, at en af mine kollegaer led meget af migræne inden hun blev gravid. Under graviditeten og nu ca. 1,5 år efter fødslen lider hun stort set ikke af migræne mere. Så for hende "hjalp" en graviditet.

Man har da lov at håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

GUSO

Hej.. Jeg led også meget af migræne før jeg blev gravid med min store pige, var hunderæd for at få et anfald under graviditet for det eneste der hjalp mig var stærke migræne piller, og i nødstilfælde en god stærk cocktail af ibuprofen og panodiler, men fra det øjeblik jeg blev gravid forsvandt min migræne på mirakuløs vis!! Havde et Par hovedpine anfald men slet ikke migræne lignende.. Så håber for dig du oplever det samme.. Camilla

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hej.. Jeg led også meget af migræne før jeg blev gravid med min store pige, var hunderæd for at få et anfald under graviditet for det eneste der hjalp mig var stærke migræne piller, og i nødstilfælde en god stærk cocktail af ibuprofen og panodiler, men fra det øjeblik jeg blev gravid forsvandt min migræne på mirakuløs vis!! Havde et Par hovedpine anfald men slet ikke migræne lignende.. Så håber for dig du oplever det samme.. Camilla

Uhh, man kan da håbe ...

Anmeld

14. maj 2012

Michalala

Stlun07 skriver:

Man har da lov at håbe

Ja, det håber jeg for dig

Anmeld

15. maj 2012

smlmea

I langt de fleste tilfælde,stopper migræne anfaldene helt,når man når 2.trimester.

Men hvis de skulle fortsætte,må man gerne tage sumatriptan,når man er gravid.

Anmeld

15. maj 2012

Jupiter

smlmea skriver:

I langt de fleste tilfælde,stopper migræne anfaldene helt,når man når 2.trimester.

Men hvis de skulle fortsætte,må man gerne tage sumatriptan,når man er gravid.

Guldkorn! Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.