Jeg kan ikke tage skridtet og gå :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.966 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Puha hvor er det hårdt, og jeg kæmper for, ikke at tude mens jeg skriver det her. (Mest fordi manden sidder ved siden af og spiller playstation, og ikke aner noget) 

Det er nu ikke fordi jeg vil være anonym for jer herinde, tværtimod, for jeg ved man får mere respons/gode råd hvis man ikke er anonym, men jeg tør simpelthen ikke risikerer at nogle i familien falder over mit navn og denne tråd kædet sammen. Ikke endnu....

Ja følelserne er væk. For mit vedkomne. Jeg har længe bildt mig ind at det nok skyldes stress og arbejde og økonomi og bla bla bla. Og at det nok skulle blive bedre. 

Men jeg er sgu begyndt at tvivle. Og jeg kan næste græde hver eneste dag over jeg savner savner savner, den der følelse som bare burde være der.... 

Jeg ved ikke om jeg kan gå. Jeg ved min mand fortjener en, som har det på samme måde han selv har det. Men jeg kan simpelthen ikke gøre det mod ham. Ved han bliver såret. 
Og tør slet ikke tænke på hvordan vi skal gøre mht. vores datter. Jeg har altid svoret jeg ikke ville have et delebarn. Jeg elsker min datter over alt på jorden, og kunne slet ikke forestille mig ikke at skulle have hende hele tiden.... 

Tro mig piger, jeg gør ikke det her for at holde min mand for nar, og tro mig, jeg ville inderligt ønske mig at følelserne bare kunne vende tilbage, så vi ikke behøvedes en skilsmisse. 
Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, og jeg ved ikke hvordan.

Kan man virkelig begynde at elske en igen, som man har elsket før?

Suk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

klmf

Kære du

Tror du bliver nødt til at indvie din mand i nogle af dine tanker. Måske I sammen kan kæmpe for kærligheden. Parterapi, kærestedage, andet?? Han kan jo ikke kæmpe for noget han ikke ved han er ved at miste.

Dine tanker er der jo, måske har han også nogle tanker om jeres forhold. Han har i hvert ret til at blive hørt inden du tager tingene og går.

Håber I vil give jeres forhold en chance 

Anmeld

13. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Puha hvor er det hårdt, og jeg kæmper for, ikke at tude mens jeg skriver det her. (Mest fordi manden sidder ved siden af og spiller playstation, og ikke aner noget) 

Det er nu ikke fordi jeg vil være anonym for jer herinde, tværtimod, for jeg ved man får mere respons/gode råd hvis man ikke er anonym, men jeg tør simpelthen ikke risikerer at nogle i familien falder over mit navn og denne tråd kædet sammen. Ikke endnu....

Ja følelserne er væk. For mit vedkomne. Jeg har længe bildt mig ind at det nok skyldes stress og arbejde og økonomi og bla bla bla. Og at det nok skulle blive bedre. 

Men jeg er sgu begyndt at tvivle. Og jeg kan næste græde hver eneste dag over jeg savner savner savner, den der følelse som bare burde være der.... 

Jeg ved ikke om jeg kan gå. Jeg ved min mand fortjener en, som har det på samme måde han selv har det. Men jeg kan simpelthen ikke gøre det mod ham. Ved han bliver såret. 
Og tør slet ikke tænke på hvordan vi skal gøre mht. vores datter. Jeg har altid svoret jeg ikke ville have et delebarn. Jeg elsker min datter over alt på jorden, og kunne slet ikke forestille mig ikke at skulle have hende hele tiden.... 

Tro mig piger, jeg gør ikke det her for at holde min mand for nar, og tro mig, jeg ville inderligt ønske mig at følelserne bare kunne vende tilbage, så vi ikke behøvedes en skilsmisse. 
Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, og jeg ved ikke hvordan.

Kan man virkelig begynde at elske en igen, som man har elsket før?

Suk  

Lyder som en dum situation, kan desværre ikke give dig noget råd (anonym eller ej)

Stort 

Anmeld

13. maj 2012

chael

Ja selvfølgelig kan man lære at elske igen

Har I prøvet parterapi??

Eller måske en sexolog??

Det er ihvertfald værd at prøve. For følelserne kan sagtens drukne i daglig dag, små børn og arbejde osv osv...

Så må du overveje om du vil prøve at genfinde gnisten

Held og lykke

*C

Anmeld

13. maj 2012

chael

lotchen skriver:

Kære du

Tror du bliver nødt til at indvie din mand i nogle af dine tanker. Måske I sammen kan kæmpe for kærligheden. Parterapi, kærestedage, andet?? Han kan jo ikke kæmpe for noget han ikke ved han er ved at miste.

Dine tanker er der jo, måske har han også nogle tanker om jeres forhold. Han har i hvert ret til at blive hørt inden du tager tingene og går.

Anmeld

13. maj 2012

tarkoflen

Øv hvor er det bare ikke sjovt

Jeg tror aldrig man bliver nyforelsket igen, men jeg tror helt sikkert på, at man kan finde kærligheden igen, men det kræver en kamp, og der skal man jo være villig til...

Der ud over, så er du simpelthen nødt til at give din mand en chance for at kæmpe ved din side! Ikke sagt, at han skal være anderledes end han plejer, men I kan måske hjælpe hinanden med at finde frem til det I hver især faldte for, hos hinanden? Og så skal I nok have noget professionel hjælp, hvis du er derude, hvor du ikke tror, at du kan finde følelserne igen...

Jeg håber det bedste for jer, og jeg synes du skal kæmpe, om ikke andet så for at kunne sige til din datter senere, at du gjorde alt hvad du kunne! Og så behøver du heller ikke være bange for, om du på et tidspunkt, skulle få den tanke, om du kæmpede nok dengang!

Jeg sender alle de positive tanker jeg kan jeres vej, og håber inderligt, at I kan genfinde kærligheden

Kæmpe

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Kære du

Jeg har prøvet før bare at sige, sådan små hints, men han overreagere altid, og tror jeg har fundet en anden osv osv. Har svært ved at forestille mig hvordan han vil håndtere parterapi. Han er lidt stædig
Men selvfølgelig, man skulle jo mene han ville give det en chance, hvis han vil redde forholdet. 

For jeg vil helt klart gerne kæmpe, ingen tvivl. Troede bare når følelserne var væk, så var det det.... 

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Lyder som en dum situation, kan desværre ikke give dig noget råd (anonym eller ej)

Stort 

Tak for 

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ja selvfølgelig kan man lære at elske igen

Har I prøvet parterapi??

Eller måske en sexolog??

Det er ihvertfald værd at prøve. For følelserne kan sagtens drukne i daglig dag, små børn og arbejde osv osv...

Så må du overveje om du vil prøve at genfinde gnisten

Held og lykke

*C

Jeg vil helt sikkert gerne genfinde gnisten, ingen tvivl... 

Tror faktisk jeg vil prøve at undersøge noget parterapi, og håbe manden vil give det en chance. (Selvom jeg ved han syntes det som regel betyder alt håb er ude, hvis man skal benytte parterapi.....)

Tak for råd 

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det bare ikke sjovt

Jeg tror aldrig man bliver nyforelsket igen, men jeg tror helt sikkert på, at man kan finde kærligheden igen, men det kræver en kamp, og der skal man jo være villig til...

Der ud over, så er du simpelthen nødt til at give din mand en chance for at kæmpe ved din side! Ikke sagt, at han skal være anderledes end han plejer, men I kan måske hjælpe hinanden med at finde frem til det I hver især faldte for, hos hinanden? Og så skal I nok have noget professionel hjælp, hvis du er derude, hvor du ikke tror, at du kan finde følelserne igen...

Jeg håber det bedste for jer, og jeg synes du skal kæmpe, om ikke andet så for at kunne sige til din datter senere, at du gjorde alt hvad du kunne! Og så behøver du heller ikke være bange for, om du på et tidspunkt, skulle få den tanke, om du kæmpede nok dengang!

Jeg sender alle de positive tanker jeg kan jeres vej, og håber inderligt, at I kan genfinde kærligheden

Kæmpe

Tusind tak for svar!! 

Jeg vil helt sikkert gerne kæmpe. Er der en chance for kærligheden kan komme igen, så er det helt sikkert det værd. Jeg tror klart tingene har overmandet os, barn/job med masser af overarbejde/gæld () osv. 

Jeg tror jeg vil foreslå ham vi prøver parterapi, om end ikke kan vi da forhåbentlig ikke miste noget på det.....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.