Min datter er på weekend....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Zelinasmor

morethanperfect skriver:

Heheh .. 

Syns også det er ret vildt at bruge 20 bleer på 2 dage !! 

Tror ærligtalt bare at det er for at få mig derhjem.. Han har stadig svært ved at acceptere at vi ikke længere er sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Sujan

xoxotasha skriver:

Det burde jeg måske gøre ja. Jeg orker simpelthen heller ikke en kæmpe diskussion med ham pga. bleer.

Nej forstår jeg sgu godt..

Ville jeg heller ikke bruge tid og energi på.. og kan godt virke som om han bare vil finde noget der er galt..

Og tænker weekenden er jo snart slut, så skal hun ikke hjem..

Og er 20 bleer ikke rigeligt.. synes da ikke vi bruger så mange.. men der kan jo have været uheld og sådan. Men kan man jo ikke forudse.

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

xoxotasha skriver:

Tror ærligtalt bare at det er for at få mig derhjem.. Han har stadig svært ved at acceptere at vi ikke længere er sammen.

Nåå ... Ja det kan da godt være så 

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Sujan skriver:

Nej forstår jeg sgu godt..

Ville jeg heller ikke bruge tid og energi på.. og kan godt virke som om han bare vil finde noget der er galt..

Og tænker weekenden er jo snart slut, så skal hun ikke hjem..

Og er 20 bleer ikke rigeligt.. synes da ikke vi bruger så mange.. men der kan jo have været uheld og sådan. Men kan man jo ikke forudse.

Vi bruger aldrig 20 bleer på en weekend herhjemme. Men ja, jeg tror det er fordi han vil have at jeg skal komme derhjem. Han har svært ved at acceptere at vi ikke er sammen mere. Men jo, hun skulle hjem her ved spisetid. Så ber ham bare komme lidt før

Anmeld

13. maj 2012

Guldimaven

Sujan skriver:

Altså tænker, hvorfor han ikke bare selv køber nogen..

Men du kan jo vælge at være total overskudsagtig og spørge hvor mange han skal bruge og køre ned med dem .. så viser du dig fra den gode side og er ikke den der skaber problemer..

Ja, det er da det bedste forslag.. Så er du da bare super god, hvis du gør det!

Anmeld

13. maj 2012

Savannah

20 bleer på en wekend? Det lyder altså lidt som de bliver skiftet, for at blive brugt. Vær large og aflever nogle flere til ham. MEN fortæl ham når du får datteren hjem igen, at i følge loven skal han selv afholde udgifter udover tøj og sko. Så det må han jo gøre.

Anmeld

13. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal ikke sørge for bleer og mad til hende, det skal han!  Det ville være det samme hvis hun var 13 og på weekend ved far. Skal du så også give hende madpakke med?

Men jeg ville bare have kørt ned med de bleer.

Anmeld

13. maj 2012

FruK

Som de andre skriver; Du skal udelukkende sørger for passende tøj og sko til årstiden. Ikke andet.

Men forstår godt, hvis du ikke gider at diskutere for et par bleer.

Anmeld

16. maj 2012

Lisbeth85

xoxotasha skriver:

hos sin far for første gang efter vi er gået fra hinanden. Det går rigtig fint. Men jeg har et spørgsmål.. Jeg ved at jeg skal sørge for at hun har alt med som hun skal bruge: bleer, mad, legetøj, tøj osv.. Men min eks skrev så her til morgen at der ikke var nok bleer. (Jeg gav han 20 med!) Skal jeg virkelig tage hjem til ham med flere bleer? Eller skal han købe dem selv? Han virker temmelig sur over det.

Det eneste, som du er forpligtet til at give dit barn med på samvær, det er tøj. Resten sørger samværsforældreren for.

MEN du kan selv vælge, om du vil give andet med. Her giver jeg tøj, puttebamser og sutter med. That's it ;-) Resten har faren.

Anmeld

16. maj 2012

Nattøs

Jeg synes du skal kontakte statforvaltningen og høre om reglerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.