Min datter er på weekend....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Zelinasmor

hos sin far for første gang efter vi er gået fra hinanden. Det går rigtig fint. Men jeg har et spørgsmål.. Jeg ved at jeg skal sørge for at hun har alt med som hun skal bruge: bleer, mad, legetøj, tøj osv.. Men min eks skrev så her til morgen at der ikke var nok bleer. (Jeg gav han 20 med!) Skal jeg virkelig tage hjem til ham med flere bleer? Eller skal han købe dem selv? Han virker temmelig sur over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

morethanperfect

xoxotasha skriver:

hos sin far for første gang efter vi er gået fra hinanden. Det går rigtig fint. Men jeg har et spørgsmål.. Jeg ved at jeg skal sørge for at hun har alt med som hun skal bruge: bleer, mad, legetøj, tøj osv.. Men min eks skrev så her til morgen at der ikke var nok bleer. (Jeg gav han 20 med!) Skal jeg virkelig tage hjem til ham med flere bleer? Eller skal han købe dem selv? Han virker temmelig sur over det.

Altså ja det skal du jo nok .. Meeen kan han ik finde ud af og købe en pakke selv

Anmeld

13. maj 2012

Bonderøvens kone

Jeg fik fra statsforvaltningen besked om at jeg ikke skulle sørge for mad og bleer, når far har børnene.

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

morethanperfect skriver:

Altså ja det skal du jo nok .. Meeen kan han ik finde ud af og købe en pakke selv

Han siger han ikke har penge til det. Hel ærligt! Vi bruger de billigste bleer.. Fremover må jeg jo have 1 helt ny pakke bleer med hver gang så.

Anmeld

13. maj 2012

Sujan

Altså tænker, hvorfor han ikke bare selv køber nogen..

Men du kan jo vælge at være total overskudsagtig og spørge hvor mange han skal bruge og køre ned med dem .. så viser du dig fra den gode side og er ikke den der skaber problemer..

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Pigen fra landet skriver:

Jeg fik fra statsforvaltningen besked om at jeg ikke skulle sørge for mad og bleer, når far har børnene.

Det troede jeg man skulle.  Hmm. Ja så kan han sgu købe en pakke selv, nu når 20 bleer til en weekend ikke var nok.

Anmeld

13. maj 2012

Valle81

Han skal selv sørge for bleer, vådserviet osv alm dagligdags ting skal han selv sørge for.

Prøv at gå ind på statsamtets hjemmeside, der har de masser af info

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

xoxotasha skriver:

Han siger han ikke har penge til det. Hel ærligt! Vi bruger de billigste bleer.. Fremover må jeg jo have 1 helt ny pakke bleer med hver gang så.

Heheh .. 

Syns også det er ret vildt at bruge 20 bleer på 2 dage !! 

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Sujan skriver:

Altså tænker, hvorfor han ikke bare selv køber nogen..

Men du kan jo vælge at være total overskudsagtig og spørge hvor mange han skal bruge og køre ned med dem .. så viser du dig fra den gode side og er ikke den der skaber problemer..

Det burde jeg måske gøre ja. Jeg orker simpelthen heller ikke en kæmpe diskussion med ham pga. bleer.

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Valle81 skriver:

Han skal selv sørge for bleer, vådserviet osv alm dagligdags ting skal han selv sørge for.

Prøv at gå ind på statsamtets hjemmeside, der har de masser af info

takker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.