er nervøs igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

stort  til dig søde

her hjemme krydser både kattene, baby og jeg hænder og poter for at alt er vel og det går rigtig godt så du kan få lov til at nyde din scanning!  

jeg tror nu nok det skal gå godt men lidt held og lykke her fra skader ikke  

Tak smukke begynder helt at glæde mig i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

Tak smukke begynder helt at glæde mig i stedet

det var godt   skal du os  

Anmeld

13. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Det er så dejligt at hører! Og elsker succes historier! Det giver mig så meget mod og tillid til at det nok skal lykkes, tak søde

Godt det er også min mission at give andre min Historie for at få dem til at håbe og ikke mindst tro på at det nok skal gå i 5 år har jeg gået med de samme tanker som du har nu, for hver gang jeg har aborteret, og har intet håb haft. Indtil jeg kom i "behandling" Tabte mig nogle Kg'er og blev behandlet med metofrmin for min Pco .. og Den lille spirer sidder der og vokser sig stor nu, til trods for jeg pletblødte imellem uge 6 og 10 hver dag...  

Det er en sej lille Bebs jeg har, og din er det samme

Anmeld

13. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Godt det er også min mission at give andre min Historie for at få dem til at håbe og ikke mindst tro på at det nok skal gå i 5 år har jeg gået med de samme tanker som du har nu, for hver gang jeg har aborteret, og har intet håb haft. Indtil jeg kom i "behandling" Tabte mig nogle Kg'er og blev behandlet med metofrmin for min Pco .. og Den lille spirer sidder der og vokser sig stor nu, til trods for jeg pletblødte imellem uge 6 og 10 hver dag...  

Det er en sej lille Bebs jeg har, og din er det samme

Det er en sej mission
Glæder mig også til det lykkes, glæder mig til at jeg selv kan give andre en succes historie. Det bliver dejligt.

Anmeld

13. maj 2012

MorTilVictoria

Mrs. skriver:

Skal til skanning onsdag. Der er jeg 12. Uger. Sidste gang vi mistede var i uge 14. Så det er ikke en rar tid. Har svært ved at holde humøret oppe. kan ikke fordrage de skanninger...

ville ikke smutte uden og give dig en

held og lykke med det hele !

Anmeld

13. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Det er en sej mission
Glæder mig også til det lykkes, glæder mig til at jeg selv kan give andre en succes historie. Det bliver dejligt.

mon ikke det sker nu Jeg krydser alt jeg kan

Anmeld

14. maj 2012

MissTas

Mrs. skriver:

Tak for de positive beskeder søde.
Vidste slet ikke det fungerede sådan, det lyder da helt vildt, men på den gode måde jeres positive beskeder har virkelig hjulpet på humøret det er skønt have jer et klik fra sig

nej, man tænker ikke lige over at ens eget humør faktisk påvirker ens lille spire i maven.. men det er da imponerende ..

glæder mig til en update fra dig

vi er her jo for at hjælpe og støtte hinanden

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

MissTas skriver:

nej, man tænker ikke lige over at ens eget humør faktisk påvirker ens lille spire i maven.. men det er da imponerende ..

glæder mig til en update fra dig

vi er her jo for at hjælpe og støtte hinanden

Jeg skal allerede til skanning i morgen fordi jeg fik en tid til NF oveni i Aalborg. Så puha det er i morgen :O åh nej nu jeg nervøs igen. Men dejligt jeg lige får vished inden vi skal helt til kbh uden at vide hvordan den lille har det.

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

mon ikke det sker nu Jeg krydser alt jeg kan

Tak søde. Skal til skanning i morgen også har lige fået en tid til NF i Aalborg men så skal jeg jo heller ikke helt til kbh først.

Anmeld

14. maj 2012

MissTas

Mrs. skriver:

Jeg skal allerede til skanning i morgen fordi jeg fik en tid til NF oveni i Aalborg. Så puha det er i morgen :O åh nej nu jeg nervøs igen. Men dejligt jeg lige får vished inden vi skal helt til kbh uden at vide hvordan den lille har det.

ja, det må være skønt at det er ordnet inden..

det er heller ingen skam at være nervøs.. jeg var også nervøs inden jeg skulle til diverse scanninger, det er jo klart når man elsker sin lille spire så højt og allerede har dannet et bånd til det.. Man bliver hurtig nervøs og bekymret som mor, men det er en del af en mors følelser. Hvis ikke vi havde de følelser i os, så tror jeg ikke vi ville være nær så gode mødre som vi er.. så det behøver slet ikke være negativt at være nervøs eller bekymret, det viser jo bare at man passer på sin lille guldklump

men glæder mig til en update i morgen, så jeg kan se at jeg fik ret og du kom ud med et dejligt resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.