er nervøs igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

MKuhr

Skal til skanning onsdag. Der er jeg 12. Uger. Sidste gang vi mistede var i uge 14. Så det er ikke en rar tid. Har svært ved at holde humøret oppe. kan ikke fordrage de skanninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

MissTas

Mrs. skriver:

Skal til skanning onsdag. Der er jeg 12. Uger. Sidste gang vi mistede var i uge 14. Så det er ikke en rar tid. Har svært ved at holde humøret oppe. kan ikke fordrage de skanninger...

kan godt forstå dig !.. men er sikker på det hele er som det skal være og at den lille har det lige som den skal .. krammer herfra

Anmeld

13. maj 2012

MKuhr

MissTas skriver:

kan godt forstå dig !.. men er sikker på det hele er som det skal være og at den lille har det lige som den skal .. krammer herfra

Tak søde det trøster faktisk glæder mig til det er overstået og vi forhåbentlig har set det lille fine hjerte banke igen.

Anmeld

13. maj 2012

ønskebørn74

Mrs. skriver:

Uhhh, sødeste..  hvor jeg bare forstår dig!!! og jeg er sikker på der venter jer den skønneste af slagsen!!!..  med en lille vild bebs der spræller rundt, vinker til jer og sutter tommeltot og totalt charmerer jer!!!..

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

Mrs. skriver:

Tak søde det trøster faktisk glæder mig til det er overstået og vi forhåbentlig har set det lille fine hjerte banke igen.

er sikker på det nok skal gå .. prøv at tænk positive tanker.. husk at baby kan mærke hvis du er trist, nervøs eller lign. ligeledes smitter det modsatte af.. så når du er glad er den det også

Anmeld

13. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Jeg kender selv følelsen alt for godt søde! Hold modet oppe ! .. Det er lykkes mig at komme til 17+3 nu .. efter 4 aborter! .. Så miraklet kan ske ... Men føler med dig 

Anmeld

13. maj 2012

MKuhr

ønskebarn74 skriver:

Uhhh, sødeste..  hvor jeg bare forstår dig!!! og jeg er sikker på der venter jer den skønneste af slagsen!!!..  med en lille vild bebs der spræller rundt, vinker til jer og sutter tommeltot og totalt charmerer jer!!!..

Hehe tak søde! det kunne være rart. Er noget spændt og tænker konstant tanken: kan det overhovedet lykkes os. Men det kender du jo alt til, dejlig kommentar, tak søde

Anmeld

13. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Jeg kender selv følelsen alt for godt søde! Hold modet oppe ! .. Det er lykkes mig at komme til 17+3 nu .. efter 4 aborter! .. Så miraklet kan ske ... Men føler med dig 

Det er så dejligt at hører! Og elsker succes historier! Det giver mig så meget mod og tillid til at det nok skal lykkes, tak søde

Anmeld

13. maj 2012

MKuhr

MissTas skriver:

er sikker på det nok skal gå .. prøv at tænk positive tanker.. husk at baby kan mærke hvis du er trist, nervøs eller lign. ligeledes smitter det modsatte af.. så når du er glad er den det også

Tak for de positive beskeder søde.
Vidste slet ikke det fungerede sådan, det lyder da helt vildt, men på den gode måde jeres positive beskeder har virkelig hjulpet på humøret det er skønt have jer et klik fra sig

Anmeld

13. maj 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

stort  til dig søde

her hjemme krydser både kattene, baby og jeg hænder og poter for at alt er vel og det går rigtig godt så du kan få lov til at nyde din scanning!  

jeg tror nu nok det skal gå godt men lidt held og lykke her fra skader ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.