Hvornår er det bedst at have sex ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

morbibi

metski83 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvornår er det så bedst at have sex ?

På gynækologisk afd. siger de senest 12 timer efter en positiv ÆL test, hvor i mod der i ÆL testen står at ÆL finder sted 24-72 timer efter positiv ÆL test. Syntes virkelig ikke det er til at finde ud af hvad det rigtige er ?

Mon ikke jeg skal rette mig efter gyn. afd. ? Også når sæden kan leve i en, nogle dage.

Syntes min ÆL test var positiv igår, men i dag er stregen endnu tydligere end teststregen, så er det vel i dag.

Skal lige tilføjes, at den har stået på sex, de sidste to dage.

Som Nessie siger, så er det godt med nogle dages pause, for at sædcellerne kan formere sig. Ej, ved ikke hvad man kalder det, men ved af erfaring, at har man sex hver dag, så har manden ex kun 10.000 levedygtige sædceller frem for 50.000 levedygtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nattøs

Nu skal sex jo stadigvæk være en nydelse og ikke en pligt eller job. Husk at nyde hinanden. Tror ikke det er mest sexet og sige nu er klokken det og det og derfor skal vi have sex. Bare en tanke jeg ville sende afsted. 

Anmeld

17. maj 2012

metski83

Norman skriver:

Det kan tage sædceller alt fra 4 timer til 24 timer at nå ind til ægget og derud over kan de leve i op til 5 dage inden i dig. Det er derfor at   man gør det 12 timer efter en positiv test. Testen fortæller ikke at du har ÆL nu, men snart 

Nu har vi sexet en masse i sidste uge, der hvor vi skulle ;-)

Anmeld

17. maj 2012

metski83

Nattøs skriver:

Nu skal sex jo stadigvæk være en nydelse og ikke en pligt eller job. Husk at nyde hinanden. Tror ikke det er mest sexet og sige nu er klokken det og det og derfor skal vi have sex. Bare en tanke jeg ville sende afsted. 

Nu er det jo desværre sådan at vi er nød til at gøre det på et bestemt tidspunkt. Vi er i behandling. Så det kan ikke lige vente til dagen efter hvis vi hellere vil der. 

Anmeld

17. maj 2012

metski83

GUSO skriver:

Min første indskydelse var når man har lyst men ellers har vi ikke som sådan planlagt at sexe på bestemte tidspunkter, så ved det ikke rigtigt.. Men held og lykke med projektet..

Tak for det

Anmeld

18. maj 2012

Miin'Baby'Mus

metski83 skriver:

Nu er det jo desværre sådan at vi er nød til at gøre det på et bestemt tidspunkt. Vi er i behandling. Så det kan ikke lige vente til dagen efter hvis vi hellere vil der. 

Lige præcis, vi er også i behandling og så er sex altså nogen gange bare sex. Så hjælper det faktisk ikke at andre kommer og siger sex ikke er et job, det ødelægger det lidt mere for os der er i behandling  Jo flere der siger det, jo mere tænker man egentligt at det er nedren - eller jeg gør i hvert fald. Det er jo ikke alle der kan være lige heldige at få børn bare man tænker på det.

Anmeld

18. maj 2012

metski83

Norman skriver:

Lige præcis, vi er også i behandling og så er sex altså nogen gange bare sex. Så hjælper det faktisk ikke at andre kommer og siger sex ikke er et job, det ødelægger det lidt mere for os der er i behandling  Jo flere der siger det, jo mere tænker man egentligt at det er nedren - eller jeg gør i hvert fald. Det er jo ikke alle der kan være lige heldige at få børn bare man tænker på det.

Hvor har du bare ret. Du ved præcis hvordan jeg har det. 

Der er nemlig ikke noget mere irriterende end at få den smidt i hovedet. 

Anmeld

18. maj 2012

Miin'Baby'Mus

metski83 skriver:

Hvor har du bare ret. Du ved præcis hvordan jeg har det. 

Der er nemlig ikke noget mere irriterende end at få den smidt i hovedet. 

Nogle tænker ikke over hvad de siger  Det prøver jeg bare at trøste mig lidt med og så fortælle dem på en pæn måde at det egentligt ikke er så let som de tror..

Anmeld

18. maj 2012

metski83

Norman skriver:

Nogle tænker ikke over hvad de siger  Det prøver jeg bare at trøste mig lidt med og så fortælle dem på en pæn måde at det egentligt ikke er så let som de tror..

Nemlig. For der var da ikke noget vi hellere ville, end bare at kunne hygge sexe naturligt, og der så kom en baby. 

Anmeld

18. maj 2012

Miin'Baby'Mus

metski83 skriver:

Nemlig. For der var da ikke noget vi hellere ville, end bare at kunne hygge sexe naturligt, og der så kom en baby. 

Nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.