Hvornår er det bedst at have sex ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

metski83

Ja som overskriften lyder, hvornår er det så bedst at have sex ?

På gynækologisk afd. siger de senest 12 timer efter en positiv ÆL test, hvor i mod der i ÆL testen står at ÆL finder sted 24-72 timer efter positiv ÆL test. Syntes virkelig ikke det er til at finde ud af hvad det rigtige er ?

Mon ikke jeg skal rette mig efter gyn. afd. ? Også når sæden kan leve i en, nogle dage.

Syntes min ÆL test var positiv igår, men i dag er stregen endnu tydligere end teststregen, så er det vel i dag.

Skal lige tilføjes, at den har stået på sex, de sidste to dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

metski83

metski83 skriver:

På gynækologisk afd. siger de senest 12 timer efter en positiv ÆL test, hvor i mod der i ÆL testen står at ÆL finder sted 24-72 timer efter positiv ÆL test. Syntes virkelig ikke det er til at finde ud af hvad det rigtige er ?

Mon ikke jeg skal rette mig efter gyn. afd. ? Også når sæden kan leve i en, nogle dage.

Syntes min ÆL test var positiv igår, men i dag er stregen endnu tydligere end teststregen, så er det vel i dag.

Kunne godt bruge et godt råd. 

Anmeld

13. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

herhjemme dyrkede vi så bare sex - hver 2 dag. så skulle vi ikke spekulere mere over det.

Anmeld

13. maj 2012

metski83

baby-dk-elsker skriver:

herhjemme dyrkede vi så bare sex - hver 2 dag. så skulle vi ikke spekulere mere over det.

Det gjorde vi også i starten. 

Er bare bange for det ikke er nok. 

Anmeld

13. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

metski83 skriver:

Det gjorde vi også i starten. 

Er bare bange for det ikke er nok. 

det tog mig 8-9 måneder. Så gravid blev jeg. Ellers kan i bare dyrke sex hver dag, hvis i tror det er bedre. Tror bare at mandens sæd kvali er bedre hvis i gør det hver anden dag.

Anmeld

13. maj 2012

metski83

baby-dk-elsker skriver:

det tog mig 8-9 måneder. Så gravid blev jeg. Ellers kan i bare dyrke sex hver dag, hvis i tror det er bedre. Tror bare at mandens sæd kvali er bedre hvis i gør det hver anden dag.

Vi har prøvet i halvandet år. Og er startet i behandling. 

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

metski83 skriver:

Hvis gyn. har sagt 12 timer, så forhold jer til dét.

Og så er hver anden dag fint, har fået at vide at sædcellerne har godt af en lille pause, ellers bliver de trætte.

God fornøjelse til jer

Anmeld

13. maj 2012

metski83

Nessie skriver:

Hvis gyn. har sagt 12 timer, så forhold jer til dét.

Og så er hver anden dag fint, har fået at vide at sædcellerne har godt af en lille pause, ellers bliver de trætte.

God fornøjelse til jer

Tak for det. Ja må nok hellere lytte til eksperterne. 

Anmeld

17. maj 2012

Miin'Baby'Mus

metski83 skriver:

Det kan tage sædceller alt fra 4 timer til 24 timer at nå ind til ægget og derud over kan de leve i op til 5 dage inden i dig. Det er derfor at   man gør det 12 timer efter en positiv test. Testen fortæller ikke at du har ÆL nu, men snart 

Anmeld

17. maj 2012

GUSO

Min første indskydelse var når man har lyst men ellers har vi ikke som sådan planlagt at sexe på bestemte tidspunkter, så ved det ikke rigtigt.. Men held og lykke med projektet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.