lige et spørgsmål angående MOLO ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

MissTas

CS skriver:

Synes også som andre skriver de er store i størrelsen. Jeg havde også en fleece i str 68 som min lille trold kunne passe nærmest det første år  

okay.. så ved jeg det troede dog det var et mærke der var meget alm i størrelsen, men tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

MissTas

MAJ*MOR skriver:

min søn på knap to mdr er en str 68 i f.eks hummel, småfolk, kvickly og name-it, men MOLO kan han godt passe i 62. Synes specielt bukserne er meget store i livet. Der er de stadig store, trods han jo bruger 68 normalt  

ja okay min datter er 3 mrd og bruger kun 56 i hummel fx, men 62 i stort set alt andet .. molo'en var så for stor i 62 ..

det er heller ikke let med de størrelser hehe

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

maria_wlt skriver:

Det er stort i størrelsen men deres drage og body'er er heldigvis stramme i ærmerene så man kan nemt købe en større størrelse..

Det kan gi sig rigtig meget også..

Ene kan f.eks passe 74-80 og 86.. Hun er en 80

ja, det er selvfølgelig rigtigt.. sys nok jeg har bemærket at deres bodyer kan strække sig en del så det er jo en fordel

Anmeld

13. maj 2012

modesty

Jeg synes at bomuldstøjet er meget normalt, men jeg har også en fleece som er noget til den store side. Tænker at de med vilje laver det lidt større fordi det er overtøj.

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

modesty skriver:

Jeg synes at bomuldstøjet er meget normalt, men jeg har også en fleece som er noget til den store side. Tænker at de med vilje laver det lidt større fordi det er overtøj.

ja har du ret i .. og lige netop overtøj skal jo også ligge til den gode ende ..

nok bare mig der havde forventet at hun kunne bruge den nu.. men må lige vente en 2-3 ugers tid

Anmeld

13. maj 2012

CS

MissTas skriver:

okay.. så ved jeg det troede dog det var et mærke der var meget alm i størrelsen, men tak for svar

Ja det er lidt en jungle med de størrelser en str 62 burde jo være en 62...  

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

CS skriver:

Ja det er lidt en jungle med de størrelser en str 62 burde jo være en 62...  

hehe ja kunne man hvert fald ha håbet på

Anmeld

13. maj 2012

Muffinmus

synes deres fleece er lidt til den store side, min søn passer den i str 98 men bruger 104 i det meste andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.