lige et spørgsmål angående MOLO ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

MissTas

Nogle der kan hjælpe mig med hvordan MOLO generelt er i størrelsen.. til den store eller lille ende?

Min datter er 3 mrd gammel og til hende har jeg lige købt en MOLO fleecetrøje.. Har købt den i str. 62, men hun drukner i den..

Synes ikke hun er nogen lille pige, men da heller ikke stor.. nok meget alm af en på 3 mrd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

banditten2011

MissTas skriver:

Nogle der kan hjælpe mig med hvordan MOLO generelt er i størrelsen.. til den store eller lille ende?

Min datter er 3 mrd gammel og til hende har jeg lige købt en MOLO fleecetrøje.. Har købt den i str. 62, men hun drukner i den..

Synes ikke hun er nogen lille pige, men da heller ikke stor.. nok meget alm af en på 3 mrd.

jeg syntes det er til den større ende.. ihvertfald den body min søn havde

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Vi købte en rigtig lækker softshelljakke igår til Lærke, og Lærke er en smal lille pige, men den passede rigtig godt, måske lidt stor, dog ikke ret meget, men hun er heller ikke helt en str. 92 endnu

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

banditten2011 skriver:

jeg syntes det er til den større ende.. ihvertfald den body min søn havde

okay.. men selvfølgelig skal overtøj også være en anelse større, men at hun ligefrem drukner i den havde jeg ikk regnet med :/ .. mon ikk hun når at få glæde af den alligevel men troede faks molo var meget alm i størrelsen ..

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Vi købte en rigtig lækker softshelljakke igår til Lærke, og Lærke er en smal lille pige, men den passede rigtig godt, måske lidt stor, dog ikke ret meget, men hun er heller ikke helt en str. 92 endnu

Annastacia bruger bare 62 i stort set alt.. men den jakke er godtnok noget for stor til hende endnu .. meen så passer hun den måske om et par ugers tid smil

Anmeld

13. maj 2012

banditten2011

MissTas skriver:

okay.. men selvfølgelig skal overtøj også være en anelse større, men at hun ligefrem drukner i den havde jeg ikk regnet med :/ .. mon ikk hun når at få glæde af den alligevel men troede faks molo var meget alm i størrelsen ..

jo det må vi da håbe ihvertfald

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

MissTas skriver:

Annastacia bruger bare 62 i stort set alt.. men den jakke er godtnok noget for stor til hende endnu .. meen så passer hun den måske om et par ugers tid smil

Ja da Hun skal nok nå at få glæde af den sommeren er jo lang

Anmeld

13. maj 2012

CS

MissTas skriver:

Synes også som andre skriver de er store i størrelsen. Jeg havde også en fleece i str 68 som min lille trold kunne passe nærmest det første år  

Anmeld

13. maj 2012

maria_wlt

MissTas skriver:

Det er stort i størrelsen men deres drage og body'er er heldigvis stramme i ærmerene så man kan nemt købe en større størrelse..

Det kan gi sig rigtig meget også..

Ene kan f.eks passe 74-80 og 86.. Hun er en 80

Anmeld

13. maj 2012

Vidunderligeunger

min søn på knap to mdr er en str 68 i f.eks hummel, småfolk, kvickly og name-it, men MOLO kan han godt passe i 62. Synes specielt bukserne er meget store i livet. Der er de stadig store, trods han jo bruger 68 normalt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.