update på min indsendte Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

det billigste jeg lige kunne finde var ved 3 og der er prisen for telefonen alene 3500kr

http://www.3.dk/Privat/Mobil/Mobiler/Apple/Apple-i Phone-4-8GB/?gclid=CJnK5_HM-68CFY5pfAodCxWgDw

så hvad siger du til 1800kr??

Der medfølger selvfølgelig både lader, høretelefoner og æske, altså alt det der er med som standard..

Ok betaler du Porto ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

An&Jo

ano14316 skriver:

Det kan jeg godt fortælle dig.. Arbejder nemlig med det...

I følge appels regler, må værkstederne nærmest ikke røre telefonen. Det er ganske få, meget udspecificeret ting teknikerne må lave.

det er også derfor man ikke kan få skiftet glasset i sin iPhone, hvis man aflevere den til et autoriseret værksted, men kun kan gå den ombyttet.

Årsagen til at telefonen skal sendes til værkstedet før du kan få en ny, et at "vi" i butikkerne ikke er uddannet i at reparere telefoner, eller vurdere om skaden er selvforskyldt eller om den er dækket af garantien, det skal der proffesionelle folk til, som dem der sidder på værkstedet og som er uddannet i den slags.
Jeg kan godt forstå det virker lidt bøvlet engang i mellem, men det er desværre sådan. Og specielt med appels produkter er der MEGET stramme regler, og følger butikken ikke proceduren, har det ret store konsekvenser. Så derfor er man bare nød til at være total regelrytter.

Håber det giver dig en smule forståelse.. Og så håber jeg at du kan få solgt din iphone 4 til en ordentlig pris. prøv evt. mobildebat.dk

Det var os det min forhandler sagde (jeg køber altid det samme sted, da jeg kender butiksejeren personligt) og han var faktisk lidt ked af at han ikke havde kunnet fortælle mig noget inden..

Men ja, jeg satser da på at få den solgt..

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Ok betaler du Porto ?

Nej prisen er uden porto..

Anmeld

12. maj 2012

pernille.23

hvis Aisha springer fra, kunne jeg også godt være interesseret i at købe.

Anmeld

12. maj 2012

TNBC

pernille.23 skriver:

hvis Aisha springer fra, kunne jeg også godt være interesseret i at købe.

jeg er ogsaa intreseret, da min telefon er gaaet noget i stykker, saa jeg skal bruge en ny.

Anmeld

13. maj 2012

Ma-lu

Og mig

Anmeld

13. maj 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

Jeg har lige hentet den idag, og helt ærligt, så er jeg sq nok ret sur!!

Da jeg kommer ind og henter den, får jeg nemlig bare stukket en helt ny i hånden med beskeden om at det altså er MEGET sjældent de udfører reperationer på dem, for der er meget få reperatører i DK der er certificeret til at pille ved dem..

Men hvorfor fanden stikker de mig så ikke bare en ny inden de sendte den ind??

Mvh Anika, der irriterer sig noget så grusomt over at hun endte med at købe en 4s'er inden den anden blev sendt ind, og nu derfor ligger inde med en HELT NY iphone 4 som jeg ikke skal bruge til noget..

Har sendt dig en pb

Anmeld

13. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Solgt da jeg lige har indbetalt pengene. Jubiii

Anmeld

13. maj 2012

vitapigen

Aisha skriver:

Solgt da jeg lige har indbetalt pengene. Jubiii

Tillykke med din nye iphone. Du har lige været mega heldig med det køb 

Anmeld

13. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
vitapigen skriver:

Tillykke med din nye iphone. Du har lige været mega heldig med det køb 

Mange tak. Det er til en gave Jeg har selv 4's. Nu kan jeg ikke vente med at den kommer hjem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.