ano14316 skriver:
Det kan jeg godt fortælle dig.. Arbejder nemlig med det...
I følge appels regler, må værkstederne nærmest ikke røre telefonen. Det er ganske få, meget udspecificeret ting teknikerne må lave.
det er også derfor man ikke kan få skiftet glasset i sin iPhone, hvis man aflevere den til et autoriseret værksted, men kun kan gå den ombyttet.
Årsagen til at telefonen skal sendes til værkstedet før du kan få en ny, et at "vi" i butikkerne ikke er uddannet i at reparere telefoner, eller vurdere om skaden er selvforskyldt eller om den er dækket af garantien, det skal der proffesionelle folk til, som dem der sidder på værkstedet og som er uddannet i den slags.
Jeg kan godt forstå det virker lidt bøvlet engang i mellem, men det er desværre sådan. Og specielt med appels produkter er der MEGET stramme regler, og følger butikken ikke proceduren, har det ret store konsekvenser. Så derfor er man bare nød til at være total regelrytter.
Håber det giver dig en smule forståelse.. Og så håber jeg at du kan få solgt din iphone 4 til en ordentlig pris. prøv evt. mobildebat.dk
Det var os det min forhandler sagde (jeg køber altid det samme sted, da jeg kender butiksejeren personligt) og han var faktisk lidt ked af at han ikke havde kunnet fortælle mig noget inden..
Men ja, jeg satser da på at få den solgt..
Anmeld