update på min indsendte Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

An&Jo

Jeg har lige hentet den idag, og helt ærligt, så er jeg sq nok ret sur!!

Da jeg kommer ind og henter den, får jeg nemlig bare stukket en helt ny i hånden med beskeden om at det altså er MEGET sjældent de udfører reperationer på dem, for der er meget få reperatører i DK der er certificeret til at pille ved dem..

Men hvorfor fanden stikker de mig så ikke bare en ny inden de sendte den ind??

Mvh Anika, der irriterer sig noget så grusomt over at hun endte med at købe en 4s'er inden den anden blev sendt ind, og nu derfor ligger inde med en HELT NY iphone 4 som jeg ikke skal bruge til noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

Da jeg kommer ind og henter den, får jeg nemlig bare stukket en helt ny i hånden med beskeden om at det altså er MEGET sjældent de udfører reperationer på dem, for der er meget få reperatører i DK der er certificeret til at pille ved dem..

Mvh Anika, der irriterer sig noget så grusomt over at hun endte med at købe en 4s'er inden den anden blev sendt ind, og nu derfor ligger inde med en HELT NY iphone 4 som jeg ikke skal bruge til noget..

Jeg vil gerne købe den

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Jeg vil gerne købe den

Hvad vil du give for den??

Anmeld

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

Hvad vil du give for den??

Hvad er din mindste pris ?

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Hvad er din mindste pris ?

jeg ved det faktisk ikke, for den er jo helt ny, og har ikke engang været tændt..

der står dog i det der brev at jeg skal ind og aktivere den, men ved ikke om det lige behøver være mig der gør det, eller om en ny ejer også kan gøre det..

Anmeld

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

jeg ved det faktisk ikke, for den er jo helt ny, og har ikke engang været tændt..

der står dog i det der brev at jeg skal ind og aktivere den, men ved ikke om det lige behøver være mig der gør det, eller om en ny ejer også kan gøre det..

Vil du ikke tænke over prisen ? Hader og byde for jeg byder altid for lavt ) det er til en gave så at den er uåbnet er bare super.

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Vil du ikke tænke over prisen ? Hader og byde for jeg byder altid for lavt ) det er til en gave så at den er uåbnet er bare super.

jamen jeg aner ærlig talt ikke hvad sådan noget er værd??

Vil lige undersøge hvad de ligger til bare for at have noget ca..

Men du må altså meget gerne byde, du må jo også have et maks du vil give??

Anmeld

12. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

jamen jeg aner ærlig talt ikke hvad sådan noget er værd??

Vil lige undersøge hvad de ligger til bare for at have noget ca..

Men du må altså meget gerne byde, du må jo også have et maks du vil give??

Hvad siger du til 1500?

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Hvad siger du til 1500?

det billigste jeg lige kunne finde var ved 3 og der er prisen for telefonen alene 3500kr

http://www.3.dk/Privat/Mobil/Mobiler/Apple/Apple-i Phone-4-8GB/?gclid=CJnK5_HM-68CFY5pfAodCxWgDw

så hvad siger du til 1800kr??

Der medfølger selvfølgelig både lader, høretelefoner og æske, altså alt det der er med som standard..

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

An&Jo skriver:

Det kan jeg godt fortælle dig.. Arbejder nemlig med det...

I følge appels regler, må værkstederne nærmest ikke røre telefonen. Det er ganske få, meget udspecificeret ting teknikerne må lave.

det er også derfor man ikke kan få skiftet glasset i sin iPhone, hvis man aflevere den til et autoriseret værksted, men kun kan gå den ombyttet.

Årsagen til at telefonen skal sendes til værkstedet før du kan få en ny, et at "vi" i butikkerne ikke er uddannet i at reparere telefoner, eller vurdere om skaden er selvforskyldt eller om den er dækket af garantien, det skal der proffesionelle folk til, som dem der sidder på værkstedet og som er uddannet i den slags.
Jeg kan godt forstå det virker lidt bøvlet engang i mellem, men det er desværre sådan. Og specielt med appels produkter er der MEGET stramme regler, og følger butikken ikke proceduren, har det ret store konsekvenser. Så derfor er man bare nød til at være total regelrytter.

Håber det giver dig en smule forståelse.. Og så håber jeg at du kan få solgt din iphone 4 til en ordentlig pris. prøv evt. mobildebat.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.