Update på mødes i Aalborg Zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
AalborgPigen skriver:

Der kan jeg desværre ikke.. Der skal jeg holde fødselsdag 

Øv Måske en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

An&Jo

PT skriver:

Det lyder godt, du vil med

Jamen, vi kan da godt gå derud sammen. Jeg kommer ind med toget sydfra kl. 09.52

super..

Skulle lige til at skrive at jeg kom med toget nordfra, men det kan jeg jo ikke..

Jeg finder ud af at være derinde omkring det tidspunkt, enten i bil eller bus..

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

PT skriver:

Jamen så var det jo så nemt.

Glæder mig til at se jer

I lige måde, det bliver rigtig hyggeligt

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

super..

Skulle lige til at skrive at jeg kom med toget nordfra, men det kan jeg jo ikke..

Jeg finder ud af at være derinde omkring det tidspunkt, enten i bil eller bus..

Jeg skulle også lige til at undlade sydfra i min besked, da det jo åbenlyst er den eneste vej, togene kommer fra i øjeblikket .

Bor du i Nørresundby?

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

PT skriver:

Jeg skulle også lige til at undlade sydfra i min besked, da det jo åbenlyst er den eneste vej, togene kommer fra i øjeblikket .

Bor du i Nørresundby?

jaa, jeg bor ovre i lindholm, 500m fra banegården i lindholm, så det havde jo været så let, men så lige et par dage før indflytning i lejligheden synes den der finner jo at han lige skulle sejle ind i den..

hehe, det er ikke altid man tænker over at toget ikke kører på den strækning i øjeblikket.. jeg er blevet overrasket over at den der ting i højtalerne, begynder at snakke om togbusserne..

Anmeld

13. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ja, vi mødes jo bare ved indgangen som PT skriver ved 10 tiden ca..

Fint hvis vi kan udveksle numre

Jeg kommer i øvrigt med bus..

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

jaa, jeg bor ovre i lindholm, 500m fra banegården i lindholm, så det havde jo været så let, men så lige et par dage før indflytning i lejligheden synes den der finner jo at han lige skulle sejle ind i den..

hehe, det er ikke altid man tænker over at toget ikke kører på den strækning i øjeblikket.. jeg er blevet overrasket over at den der ting i højtalerne, begynder at snakke om togbusserne..

Men hvor ville det have været et meget større problem, hvis det var sydfra, man ikke kunne komme med toget. Gætter på der er lidt flere passagerer derfra.

Den bliver vel lavet igen, og så er det bare et par minutter til Aalborg for jer - skønt

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Chrisli skriver:

Ja, vi mødes jo bare ved indgangen som PT skriver ved 10 tiden ca..

Fint hvis vi kan udveksle numre

Jeg kommer i øvrigt med bus..

Hvor står du af bussen?

An&Jo og jeg skal gå fra banegården, så du må da gerne gå med os, er jeg helt sikker på

Eller bor du i Aalborg?

Anmeld

13. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
PT skriver:

Hvor står du af bussen?

An&Jo og jeg skal gå fra banegården, så du må da gerne gå med os, er jeg helt sikker på

Eller bor du i Aalborg?

Jeg tager bussen ud til sygehus syd og går derfra.. Den kører nemlig nede fra mig af..

Ja bor i aalborg, tæt på centrum..

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Chrisli skriver:

Jeg tager bussen ud til sygehus syd og går derfra.. Den kører nemlig nede fra mig af..

Ja bor i aalborg, tæt på centrum..

Jamen så var det jo så nemt.

11'eren kører lige til zoo, hvis du er i nærheden af den, og du ikke vidste det (gæt hvem der har været meget i Aalborg på det sidste )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.