Update på mødes i Aalborg Zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
45 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej.

Da der er karneval i Aalborg den 26. maj, synes jeg, vi bare skal bestemme os til den 2. juni.

Som jeg kan se på afstemningen, er der en 8-9 stykker, der er med på at mødes, så det bliver super

Jeg kommer med to børn - en på 3 mdr og en på næsten 3 år.

Jeg kommer med toget, så vi er i Aalborg kl. 9.50 og tager derfra bussen til zoo.
Hvis der er andre, der skal med toget sydfra, må I gerne sige til, så kan vi følges

Jeg tager selv madkurv med, da det ellers hurtigt kan blive en dyr fornøjelse, og jeg håber, der er andre, der også gør, så vi kan spise sammen

Glæder mig til at se jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Muffin_girl

PT skriver:

Hej.

Da der er karneval i Aalborg den 26. maj, synes jeg, vi bare skal bestemme os til den 2. juni.

Som jeg kan se på afstemningen, er der en 8-9 stykker, der er med på at mødes, så det bliver super

Jeg kommer med to børn - en på 3 mdr og en på næsten 3 år.

Jeg kommer med toget, så vi er i Aalborg kl. 9.50 og tager derfra bussen til zoo.
Hvis der er andre, der skal med toget sydfra, må I gerne sige til, så kan vi følges

Jeg tager selv madkurv med, da det ellers hurtigt kan blive en dyr fornøjelse, og jeg håber, der er andre, der også gør, så vi kan spise sammen

Glæder mig til at se jer allesammen

Der kan jeg desværre ikke.. Der skal jeg holde fødselsdag 

Anmeld

12. maj 2012

AnnaK89

Det passer mig fint

Hvornår skal vi mødes i Zoo?

Jeg kommer med Lærke på 2 år og 8 mdr og en meget stor mave til den tid
Jeg regner også med selv at tage mad og drikke med, det er så hyggeligt med picnic

Anmeld

13. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
AnnaKJ skriver:

Det passer mig fint

Jeg regner også med selv at tage mad og drikke med, det er så hyggeligt med picnic

Vi mødes vel bare ved 10 tiden eller hvordan det lige passer :-)
Jeg har min søn med på 5 og regner også med at tage mad med, det er bare så dyrt i zoo..

Glæder mig til og møde jer :-)
Hvor gamle er i? Er selv 25..

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chrisli skriver:

Vi mødes vel bare ved 10 tiden eller hvordan det lige passer :-)
Jeg har min søn med på 5 og regner også med at tage mad med, det er bare så dyrt i zoo..

Glæder mig til og møde jer :-)
Hvor gamle er i? Er selv 25..

Jeg er i zoo lidt efter 10 alt afhængig af busserne fra stationen, så ved indgangen et sted?
Måske kunne vi give hinanden vores numre - eller jeg giver i hvert fald gerne mit til dem, der vil med, så kan vi finde hinanden selvom nogen skulle komme senere

Jeg er 29

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
AnnaKJ skriver:

Det passer mig fint

Jeg er i zoo lidt efter 10, så vi kan mødes ved en 10-tiden. Ellers må du gerne få mit nummer, hvis du kommer senere, så du kan finde os

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

PT skriver:

Jeg er i zoo lidt efter 10, så vi kan mødes ved en 10-tiden. Ellers må du gerne få mit nummer, hvis du kommer senere, så du kan finde os

Jamen det passer mig skam fint ved 10 tiden Vi er køren i bil, så vi tilpasser os bare

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

uhh, jeg tror da bestemt også jeg vil med, og mon ikke jeg lige kan lave en aftale med sønnens far den dag for nogle timer..

PT: hvis det er, så kan vi mødes ved stationen, og så gå derud sammen?? det er jo bare en tur igennem kildeparken, og så er man derude..

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
An&Jo skriver:

uhh, jeg tror da bestemt også jeg vil med, og mon ikke jeg lige kan lave en aftale med sønnens far den dag for nogle timer..

PT: hvis det er, så kan vi mødes ved stationen, og så gå derud sammen?? det er jo bare en tur igennem kildeparken, og så er man derude..

Det lyder godt, du vil med

Jamen, vi kan da godt gå derud sammen. Jeg kommer ind med toget sydfra kl. 09.52

Anmeld

13. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
AnnaKJ skriver:

Jamen det passer mig skam fint ved 10 tiden Vi er køren i bil, så vi tilpasser os bare

Jamen så var det jo så nemt.

Glæder mig til at se jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.