Opdate på Lorte Morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Frk Mig

pemiro skriver:

Hold da op hvor vildt..
Godt det blev opdaget i tide....

Ja det er sq et held .. Vi undre os bare over hvordan det kan være det først er blevet opdaget nu .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

pemiro

Frk Mig skriver:

Ja det er sq et held .. Vi undre os bare over hvordan det kan være det først er blevet opdaget nu .. 

Ja det kam jeg godt forstå i gør.. Det er længe at gå med en så stor flænge uden nogen har vidst noget

Anmeld

21. maj 2012

mortilmange

Og du var en dejlig støtte som ALTID 

Jeg lever i bedste velgående endnu Stadig til tider træt da min blodprocent faldt drastisk og det var lige på et hængende hår

Må stadig ikke lave vildt meget, da helingsprocessen er 6 uger 

Anmeld

21. maj 2012

mortilmange

pemiro skriver:

Godt din søster er ok!!!!
Hvordan dælen kan man få så slem en rift i livmoderhalsen? Det lyder helt voldsomt.. Håber ikke noget slemt er sket med hende (altså udover operation osv)...
God bedring med hende

Jeg fik riften af blot 2 min sex  ......... ja believe it or not. Lægerne gloede også vildt underligt på os, da det var mere alvorligt end de havde forudset da jeg ringede ind. De påstod at vi havde leget med instrumenter eller andet legetøj, og først da jeg blev en smule småhysterisk på lægen troede de på os.

Men jeg er et myserie da det på ingen måde kunne lade sig gøre...... men det kan det så altså 

Anmeld

22. maj 2012

pemiro

mortilmange skriver:

Jeg fik riften af blot 2 min sex  ......... ja believe it or not. Lægerne gloede også vildt underligt på os, da det var mere alvorligt end de havde forudset da jeg ringede ind. De påstod at vi havde leget med instrumenter eller andet legetøj, og først da jeg blev en smule småhysterisk på lægen troede de på os.

Men jeg er et myserie da det på ingen måde kunne lade sig gøre...... men det kan det så altså 

Hold da op.. Det lyder godt nok også voldsomt... Og sikke en skræmmene oplevelse..

Godt du er ok nu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.