Opdate på Lorte Morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Frk Mig

Hej .. 

Jeg lavede denne tråd i morges 

https://www.baby.dk/debat/173574pi1/ordet-er-frit/lorte-morgen.aspx

Min søster er kommet hjem ved 2 tiden og har det efter omstændighederne godt. Hun havde fået en flænge bag livmoderen som gik op i bughulen. Så det var derfor hun styrt blødte. Den var 10 cm .. 

Hun mistede en del blod og måtte derfor have 2 poser blod efter hendes akut operation som de fortog imorges kl 4 .. Hun må dog ikke være alene de næste 24 timer. Så jeg venter på besked om jeg skal komme hjem til hende og sove da hun er hjemme hos vores mor nu .. Men super dejligt at hun er okay nu ..

Hilsen en meget lettet Carina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Muffin_girl

Frk Mig skriver:

Hej .. 

Min søster er kommet hjem ved 2 tiden og har det efter omstændighederne godt. Hun havde fået en flænge bag livmoderen som gik op i bughulen. Så det var derfor hun styrt blødte. Den var 10 cm .. 

Hun mistede en del blod og måtte derfor have 2 poser blod efter hendes akut operation som de fortog imorges kl 4 .. Hun må dog ikke være alene de næste 24 timer. Så jeg venter på besked om jeg skal komme hjem til hende og sove da hun er hjemme hos vores mor nu .. Men super dejligt at hun er okay nu ..

Årrh heldigvis .. God bedring med hende  

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Godt hun er i bedring 

Anmeld

12. maj 2012

pemiro

Frk Mig skriver:

Hej .. 

Godt din søster er ok!!!!
Hvordan dælen kan man få så slem en rift i livmoderhalsen? Det lyder helt voldsomt.. Håber ikke noget slemt er sket med hende (altså udover operation osv)...
God bedring med hende

Anmeld

12. maj 2012

LR85

Godt de opdagede det. 

Det er jo helt vildt a tænke på hvor dygtige vores læger er ig hvor hurtigt de allugevel finder ud af hvad der er galt. 

Håber hun kommer sig snart

Anmeld

12. maj 2012

Frk Mig

pemiro skriver:

Godt din søster er ok!!!!
Hvordan dælen kan man få så slem en rift i livmoderhalsen? Det lyder helt voldsomt.. Håber ikke noget slemt er sket med hende (altså udover operation osv)...
God bedring med hende

De mener det måske er en flænge hun har fået efter hun fik nr 4 for 16 mdr siden .. 

Anmeld

12. maj 2012

Frk Mig

LR85 skriver:

Godt de opdagede det. 

Det er jo helt vildt a tænke på hvor dygtige vores læger er ig hvor hurtigt de allugevel finder ud af hvad der er galt. 

Håber hun kommer sig snart

Ja det er helt vildt .. Jeg syntes det er helt fantastisk ..

Anmeld

12. maj 2012

Frk Mig

Babymor2010 skriver:

Godt hun er i bedring 

Ja det er bare dejligt

Anmeld

12. maj 2012

Frk Mig

AalborgPigen skriver:

Årrh heldigvis .. God bedring med hende  

Mange tak ..

Anmeld

12. maj 2012

pemiro

Frk Mig skriver:

De mener det måske er en flænge hun har fået efter hun fik nr 4 for 16 mdr siden .. 

Hold da op hvor vildt..
Godt det blev opdaget i tide....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.