Det med de dersens ÆL tests...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Henriette72

silden85 skriver:

hmm. den bliver svager og svager.. det er altså noget underligt noget

Min blev også svagere og svagere. Jeg mistede helt modet og troede at jeg slet ikk havde ÆL, men lige pludselig en dag.... BANG var den der

Smadder svært at være tålmodig men den skal nok blive positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

silden85

Henriette72 skriver:

Min blev også svagere og svagere. Jeg mistede helt modet og troede at jeg slet ikk havde ÆL, men lige pludselig en dag.... BANG var den der

Smadder svært at være tålmodig men den skal nok blive positiv

det er jeg glad for at hører. selvom det er meget svært at tro på

Anmeld

4. juni 2009

Henriette72

Det ved jeg god Jeg var sikker på at jeg slet ikk havde ÆL og havde allerede bestemt mig for at tage til lægen og så var den der....

Anmeld

5. juni 2009

silden85

jeg er helt oppe¨på 18 dag idag. og den er stadigvæk mega negativ. så håber at den snart kommer, ligenu er jeg næsten lige glad om jeg er gravid i den her mdr. bare at jeg snart får en positiv æl-test så jeg ved at jeg kan blive gravid på et tidspunkt.. det er virkelig svært at se at den er så negativ. også hører alle bliver gravid herínde og folk omkring en men jeg krydser finger for at den snart bliver positivt

Anmeld

5. juni 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

jeg er helt oppe¨på 18 dag idag. og den er stadigvæk mega negativ. så håber at den snart kommer, ligenu er jeg næsten lige glad om jeg er gravid i den her mdr. bare at jeg snart får en positiv æl-test så jeg ved at jeg kan blive gravid på et tidspunkt.. det er virkelig svært at se at den er så negativ. også hører alle bliver gravid herínde og folk omkring en men jeg krydser finger for at den snart bliver positivt

Det skal nok komme er jeg sikker på Det med at du næsten lige er stoppet på ppillerne kan måske også have noget at sige tror jeg.

Anmeld

5. juni 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Det skal nok komme er jeg sikker på Det med at du næsten lige er stoppet på ppillerne kan måske også have noget at sige tror jeg.

men din var også først positivt på 20 dagen det hjælper lidt hvornår har du fået ægløsning den her gang? eller har du ikke fået det endnu

Anmeld

5. juni 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

men din var også først positivt på 20 dagen det hjælper lidt hvornår har du fået ægløsning den her gang? eller har du ikke fået det endnu

Idag er det 16 dage siden 1 mens dag. Ingen positiv ÆL test endnu, men det skal nok komme

Anmeld

7. juni 2009

silden85

jubii her til aften havde jeg positivt æl-test så kom den endelig

Anmeld

7. juni 2009

Snuffler25

Hihi vi 3 piger fulgtes jo RET godt ad sidste måned.. - fik alle 3 mens samme dag og havde ÆL de samme dage... jeg har ikke rigtig fået testet ÆL denne måned, har ikke rigtig haft lyst.. - men satser på min nok også er positiv disse dage, så regner med at gøre mig ekstra lækker for manden iaften 

Anmeld

7. juni 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Hihi vi 3 piger fulgtes jo RET godt ad sidste måned.. - fik alle 3 mens samme dag og havde ÆL de samme dage... jeg har ikke rigtig fået testet ÆL denne måned, har ikke rigtig haft lyst.. - men satser på min nok også er positiv disse dage, så regner med at gøre mig ekstra lækker for manden iaften 

You go girl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.