Snuffler25 skriver:
Hhi jeg gør det på samme måde som du - jeg tester også bare så tit jeg har lyst
Jeg køber ægløsningstest på www.billig-test.dk og synes det er nogle gode priser man får derinde 
Jeg beyndte at teste 7 dage efter 1. mens dag.- dvs. d. 24/4. Nu er det d. 30 så jeg er nu på 13 dagen - og siger man ikke ægløsning ligger ca. 14 dage efter 1. mens dag - hvis man har en cyklus på 28 dage?
Så der burde snart ske noget. Jeg har mærket små "niv" de sidste par dage, men ikke noget videre. Og slet ikke i forhold til sidste måned - wow.. det var min 1. måned uden p-piller og alt følelse og smerte osv, fordobbledes bare
Men det hele er bedre denne måned.
Jeg har læst at der skal være to tydelige streger .. - er det så tydeligt, test stregen, at man ikke er i tvivl om at nu er det nu?
For jeg får oss rigtig tit den tydelige kontrol-streg og så en lidt svagere test streg.. ?
Jo man siger at ægløsningen ligger ca. 14 dage efter, men kvinder er vel forskellige?

Jeg begyndte at teste 10 dage efter 1 mens dag, og er på 15 dagen nu. Test stregen mangler liiiiige lidt farve for at den er positiv. Så måske imorgen?

Jeg har aldrig mærket ÆL efter ppillestop, men jeg har heller aldrig tænkt over det, så måske er det derfor? hehe
Test stregen skal være ligeså tydlig som kontrolstregel eller tydligere. Jeg tror ikke man er i tvivl når den er positiv. Hvis teststregen er svagere end kontrolstregen er testen negativ.
Jeg har lavet et lille skema hvor jeg sætter testene ind. (Altså jeg klipper siderne af så jeg kun har kontrolfeltet) Har skrevet dato, ugedag, og self hvor mange dage det er efter mens. Det er meget rart at have noget at sammenligne med synes jeg

Jeg tager testen om morgenen på ca. samme tidspunkt hver dag. Hvis du vil "fange" ÆL tidspunktet er det bedst at bestemme sig for hvad tid på dagen du vil teste, og så holde dig til det
Anmeld