Bobles pingvin i Magasin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Aabye

Billederne er desværre ikke de tydeligste i verdenen.. Men man får da en ide om hvor stor den er.. Knægten på billedet (marcus) bruger str 80 i tøj hvis det giver lidt et hint om hvor stor han er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Ja .. Fortæl !

Hehe får og får er nok for meget at sige, men når man melder sig ind i Børn i Byen så kan man vælge en pakke. Jeg har valgt den pakke til 825 kr. Så får man krokodillen, seks gavekort a 50 kr til forskellige netbutikker, og så selvfølgelig et års medlemskab til klubben, koster knap 400 kr on året at være medlem. Synes det er en fantastisk Deal for krpkodillen koster jo alene over 600 kr.

Anmeld

14. maj 2012

dorthemus

Line - med Bobben skriver:

Billederne er desværre ikke de tydeligste i verdenen.. Men man får da en ide om hvor stor den er.. Knægten på billedet (marcus) bruger str 80 i tøj hvis det giver lidt et hint om hvor stor han er..

Tak for billede

Anmeld

14. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

Får krokodillen?? Må vist lige høre mere om det... Fortæl fortæl!

Se svar til Maja_4000

Anmeld

14. maj 2012

Maja_4000

dorthemus skriver:

Hehe får og får er nok for meget at sige, men når man melder sig ind i Børn i Byen så kan man vælge en pakke. Jeg har valgt den pakke til 825 kr. Så får man krokodillen, seks gavekort a 50 kr til forskellige netbutikker, og så selvfølgelig et års medlemskab til klubben, koster knap 400 kr on året at være medlem. Synes det er en fantastisk Deal for krpkodillen koster jo alene over 600 kr.

Nååårh .. På den måde
Men Børn i Byen er kun i København , ikk ?

Anmeld

14. maj 2012

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Nååårh .. På den måde
Men Børn i Byen er kun i København , ikk ?

Ved jeg faktisk ikke hvor bor du henne?

Anmeld

14. maj 2012

Maja_4000

dorthemus skriver:

Ved jeg faktisk ikke hvor bor du henne?

Roskilde .. Så der er jo ikke voldsomt langt Men tvivler på at det kan betale sig ..

Anmeld

14. maj 2012

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Roskilde .. Så der er jo ikke voldsomt langt Men tvivler på at det kan betale sig ..

Du kan starte med at læse om hvad de tilbyder af arrangementer...der er jo mange lagersalg og koncerter og gratis adgang til mange ting

Anmeld

15. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Se svar til Maja_4000

Ja, det er da en god deal!  Må jeg lige overveje Forresten er pengene for Pomp De Luxe er ikke gået ind endnu

Anmeld

15. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

Ja, det er da en god deal!  Må jeg lige overveje Forresten er pengene for Pomp De Luxe er ikke gået ind endnu

Overførte dem i morges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.