Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Man kan få pingvinen fra Bobles i Magasin til kun 499,- mod normalpris 1299,- http://shop.magasin.dk/Pingvin/5704531000861,default,pd.html?start=1&q=pingvin
Man kan få pingvinen fra Bobles i Magasin til kun 499,- mod normalpris 1299,-
http://shop.magasin.dk/Pingvin/5704531000861,default,pd.html?start=1&q=pingvin
Ja, det er måske billigt, meeeen, jeg har faktisk kun set den til den pris i Magasin.. Vi købte den netop der til samme (billige?) pris for et par måneder siden....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Vi har den desværre ikke selv endnu
Vi har den desværre ikke selv endnu
Baagøe skriver: HHaHard Laura lægger den på siden og står og balancerer på den Nogle gange laver de en bane hvor den indgår og de hopper ned fra den eller skal over den, der hvor den vipper
HHaHard
Laura lægger den på siden og står og balancerer på den Nogle gange laver de en bane hvor den indgår og de hopper ned fra den eller skal over den, der hvor den vipper
Frk. Himmelblå skriver: Ja, det er måske billigt, meeeen, jeg har faktisk kun set den til den pris i Magasin.. Vi købte den netop der til samme (billige?) pris for et par måneder siden....
Mener den kostede 1299,- i efteråret
dorthemus skriver: Har du evt. et billede af din datter på den?
Har du evt. et billede af din datter på den?
Desvære ikke, da jeg ikke har den selv, men de har den i legestuen
Baagøe skriver: HHm Desvære ikke, da jeg ikke har den selv, men de har den i legestuen
HHm
dorthemus skriver: Hmm okay....jeg har lige meldt mig ind i Børn i Byen og får så krokodillen. Det er vores første bobles
Hmm okay....jeg har lige meldt mig ind i Børn i Byen og får så krokodillen. Det er vores første bobles
Får krokodillen?? Må vist lige høre mere om det... Fortæl fortæl!
Det er godt nok "billigt" Ihh bare man havde 500.- der stod bObles på
Jeg har også pingvinen.. Marcus elsker den.. Og jeg har endda billeder af den..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128