Hvad gør jeg! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

sarahb

Anonym skriver:

Du er da et dejligt menneske! TAK for dit svar, og tak for din tro på mig! 

Hun vil ikke snakke med mig, og jeg har egentlig heller intet tilovers for hende mere. Jeg har altid tilgivet hende når hun har været led overfor mig. Men hun har tydeligvis brugt vores venskab og min tro på vores venskab. Det der dog gør mest ondt, det er at dem fra min klasse er blevet rigtig sure på mig nu  

Dem kan du sagtens tage en snak med og sige:
Jeg er egentlig ligeglad med hende, da jeg ikke har respekt for folk der spreder løgne og rygter der er usande. Men det der gør ondt er at i har valgt side bare ved at høre hendes ord.
Det kan jeg ikke gøre så meget ved, andet end at håbe at i inderst inde ved hvilken person jeg er og at jeg aldrig ville gøre sådanne ting!
Men det er jo helt op til jer, jeg er bare træt af hendes pis og at det er kommet frem at hun har fået foretaget et abort og så skal have det til at gå ud over mig ved at sige jeg har fået foretaget en også. Det er sgu lavt.
Men tro hvad i vil, jeg kan i hvert tilfælde se jer alle i øjnene med god smag i munden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Håber det blir bedre, kan godt forstå det er svært. 

Lyt til dit hjerte og mavefornemmelse

Tusind tak for dit søde svar! 

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Dem kan du sagtens tage en snak med og sige:
Jeg er egentlig ligeglad med hende, da jeg ikke har respekt for folk der spreder løgne og rygter der er usande. Men det der gør ondt er at i har valgt side bare ved at høre hendes ord.
Det kan jeg ikke gøre så meget ved, andet end at håbe at i inderst inde ved hvilken person jeg er og at jeg aldrig ville gøre sådanne ting!
Men det er jo helt op til jer, jeg er bare træt af hendes pis og at det er kommet frem at hun har fået foretaget et abort og så skal have det til at gå ud over mig ved at sige jeg har fået foretaget en også. Det er sgu lavt.
Men tro hvad i vil, jeg kan i hvert tilfælde se jer alle i øjnene med god smag i munden.

Sidder og bliver så glad for, at jeg skrev herinde. 

Får tårer i øjnene og bliver så glad for dit positive og fantastiske svar. Jeg håber at de tætte veninder i min klasse vil tro på mig og være på min side. Men jeg kan dog se frem til at jeg snart bliver student! Dét glæder jeg mig til! Vogntur med eller uden hende som veninde! 

Jeg ELSKER dine svar!

Anmeld

12. maj 2012

sarahb

Anonym skriver:

Sidder og bliver så glad for, at jeg skrev herinde. 

Får tårer i øjnene og bliver så glad for dit positive og fantastiske svar. Jeg håber at de tætte veninder i min klasse vil tro på mig og være på min side. Men jeg kan dog se frem til at jeg snart bliver student! Dét glæder jeg mig til! Vogntur med eller uden hende som veninde! 

Jeg ELSKER dine svar!

Hvor er jeg glad for jeg skrev!
For det betyder så meget når man hjælper hinanden.
Du skal bare tro på dig selv og når du har dit på det rene har du INTET og miste, kun hende. Og ved du hvad det er sgu ligemeget når hun vil behandle hendes veninde sådan!!!

Jeg håber alt det bedste for dig og håber virkelig alle får set sandheden! Og det gør endnu mere ondt på hende at se dig ikke bukke under for hendes "pres" Så nyd den sidste tid og ha en fed vogntur! Det er den bedste oplevelse (jeg har prøvet 2) hehe

Skriv endelig hvis du får brug for det

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hvor er jeg glad for jeg skrev!
For det betyder så meget når man hjælper hinanden.
Du skal bare tro på dig selv og når du har dit på det rene har du INTET og miste, kun hende. Og ved du hvad det er sgu ligemeget når hun vil behandle hendes veninde sådan!!!

Jeg håber alt det bedste for dig og håber virkelig alle får set sandheden! Og det gør endnu mere ondt på hende at se dig ikke bukke under for hendes "pres" Så nyd den sidste tid og ha en fed vogntur! Det er den bedste oplevelse (jeg har prøvet 2) hehe

Skriv endelig hvis du får brug for det

Tusind tak ! Det betyder nemlig rigtig rigtig meget at hjælpe hinanden! Jeg er meget taknemlig fir dit svar! 

Jeg håber virkelig det bider hende i røven en dag, at hun behandler folk sådan her. Det er så respektløst tusind tak! Vil NYDE min dag på vognen! 

- jeg har skrevet til dig, i din gæstebog! 

Anmeld

12. maj 2012

sarahb

Anonym skriver:

Tusind tak ! Det betyder nemlig rigtig rigtig meget at hjælpe hinanden! Jeg er meget taknemlig fir dit svar! 

Jeg håber virkelig det bider hende i røven en dag, at hun behandler folk sådan her. Det er så respektløst tusind tak! Vil NYDE min dag på vognen! 

- jeg har skrevet til dig, i din gæstebog! 

Det var godt, jeg ønsker dig den bedste dag på vognen!!!

Karma is a bitch, så den skal nok komme tilbage til hende en dag!

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det var godt, jeg ønsker dig den bedste dag på vognen!!!

Karma is a bitch, så den skal nok komme tilbage til hende en dag!

Mange mange mange gange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.