Hej damer!
Jeg er simpelthen havnet i en rigtig rigtig dårlig/ond situation!
Jeg bliver student i slutningen af Juni måned, men er blevet uvenner med de fleste i min klasse!
Sagen er den, at en "veninde" betroede mig, at hun var blevet gravid men hun følte ikke, at hun kunne tage vare på barnet, og fik derfor en abort. Jeg er imod aborter, men vælger selvfølgelig at støtte hende, og hjælpe hende igennem den svære tid. Men så sker der det, at der er et par stykker fra vores klasse som ved hvad der er sket, og hun beskylder mig for at skulle have sladret! Det skaærlige siges at jeg ikke har været i skole grundet stafylokokker og har KUN snakket med hende om hendes situation. Men som sagt beskylder hun mig for at have sagt hvad der er sket til vores klasse, så nu har hun startet et rygte om mig! Det går ud på at jeg skal have fået en abort med en fra min klasse og jeg skal have fortalt hende alt om det. Jeg blev derfor kontaktet af vedkommende som selvfølgelig ikke vidste hvad at det er et rygte, så nu har hun vendt min klasse imod mig, som en løgner og en meget falsk pige.
Jeg er rigtig ked af denne situation og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for jeg VED at hun kunne stole på mig, og selvfølgelig har jeg ikke sagt noget til nogen, men at hun ligefrem siger sådan i min klasse som hun gør, ødelægger rigtig meget inden for den sidste måned.
Jeg er dog så heldig at min bedste veninde går i min klasse og hun støtter mig, men resten ved jeg simpelthen ikke hvor jeg har.
Så mig spørgsmål til jer er, hvad skal jeg dog gøre! 

Anmeld