hvor tidlig begyndte i at date??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

FrkZier

Carl-Emil's mor skriver:

ja nu er det snart 4 mdr sidden jeg blev single  og flere begynder at sige " skal du ikke snart møde en sød fyr" og jeg har det egentlig sådan lidt  hmm nej? men samtidig ville det da være hyggeligt med en man lige kunne smse med eller ringe til eller der kunne komme forbi til en film når ormen sover...

men synes bare det er meget tidligt og er slet ikke fit for fight ( skal undersøges for lavt stofskifte ) så har slet ikke selvtillid som den gang man var 20 år og var guiden med de gode babser der førte de unge igennem spaniens natteliv

men hvornår begyndte I at se efter de søde mænd igen??

jeg blev single i torsdags, og har allerede veninder der siger: ej ham der mil han er da lige noget for dig
på nuværende tidspunkt er jeg SLET ikke klar til bare at overveje at tænke sådan om en anden mand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Carl-Emil's mor

FrkZier skriver:

jeg blev single i torsdags, og har allerede veninder der siger: ej ham der mil han er da lige noget for dig
på nuværende tidspunkt er jeg SLET ikke klar til bare at overveje at tænke sådan om en anden mand..

det var dog på kanten til det absurde....

stakkels dig

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

Carl-Emil's mor skriver:

det var dog på kanten til det absurde....

stakkels dig

tror bare det er deres akavede måde at opmuntre mig på, et lidt mislykkeds forsøg dog..
- jeg tror bare man skal vente til man SELV er klar, uanset om der går 1 uge eller 3 år.. der kommer intet godt ud af at haste det

Anmeld

13. maj 2012

Maja88

nu kan jeg ikke svare for er ikke single...

men men men

for lavt stofskifte... DET ER MIG... op med humøret...

det er en blodprøve og har du for lavt så er det maks 2 små piller du skal tage resten af dine dage.. og så få taget en blodprøve hver 3-4 månede... det er ikke noget man mærker til

Anmeld

13. maj 2012

Clisolka

Carl-Emil's mor skriver:

ja nu er det snart 4 mdr sidden jeg blev single  og flere begynder at sige " skal du ikke snart møde en sød fyr" og jeg har det egentlig sådan lidt  hmm nej? men samtidig ville det da være hyggeligt med en man lige kunne smse med eller ringe til eller der kunne komme forbi til en film når ormen sover...

men synes bare det er meget tidligt og er slet ikke fit for fight ( skal undersøges for lavt stofskifte ) så har slet ikke selvtillid som den gang man var 20 år og var guiden med de gode babser der førte de unge igennem spaniens natteliv

men hvornår begyndte I at se efter de søde mænd igen??

Det er helt op til dig selv 

Jeg var single i 4 år inden jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste - og jeg NØD det  Jeg havde været en del igennem med min ex, så jeg skulle ikke ind i et nyt forhold med det samme. 

Hvis ikke du har lysten og overskuddet til at gå ind i et nyt forhold, jamen så kan de jo ikke rigtigt sige så meget - det er noget du helt selv bestemmer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.