hvor tidlig begyndte i at date??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Carl-Emil's mor

ja nu er det snart 4 mdr sidden jeg blev single  og flere begynder at sige " skal du ikke snart møde en sød fyr" og jeg har det egentlig sådan lidt  hmm nej? men samtidig ville det da være hyggeligt med en man lige kunne smse med eller ringe til eller der kunne komme forbi til en film når ormen sover...

men synes bare det er meget tidligt og er slet ikke fit for fight ( skal undersøges for lavt stofskifte ) så har slet ikke selvtillid som den gang man var 20 år og var guiden med de gode babser der førte de unge igennem spaniens natteliv

men hvornår begyndte I at se efter de søde mænd igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

emsaroto

jeg begyndte 8 måneder efter. 

Men jeg tror det er meget til den enkelte person. For hvis du ikke er klar nu efter 4 eller efter 8, så bare tag den tid du har brug for

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

emsaroto skriver:

jeg begyndte 8 måneder efter. 

Men jeg tror det er meget til den enkelte person. For hvis du ikke er klar nu efter 4 eller efter 8, så bare tag den tid du har brug for

må jeg spørge hvor gammelt dit barn var på det tidspunkt??

og tusind tak for støtten... kan godt være lidt sådan  når man til veninderne skal sige nej tak kirsten giftekniv jeg har det altså skønt som singlemor

Anmeld

12. maj 2012

emsaroto

Carl-Emil's mor skriver:

må jeg spørge hvor gammelt dit barn var på det tidspunkt??

og tusind tak for støtten... kan godt være lidt sådan  når man til veninderne skal sige nej tak kirsten giftekniv jeg har det altså skønt som singlemor

hehe halvendet  

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

emsaroto skriver:

hehe halvendet  

tak for dit svar jeg det er så også lige en del mdr ældre end min orm

blev du også mødt af det med om du ikke snart skulle finde en ny??

Anmeld

12. maj 2012

emsaroto

Carl-Emil's mor skriver:

tak for dit svar jeg det er så også lige en del mdr ældre end min orm

blev du også mødt af det med om du ikke snart skulle finde en ny??

nej slet ikke hehe

Anmeld

12. maj 2012

CS

Carl-Emil's mor skriver:

ja nu er det snart 4 mdr sidden jeg blev single  og flere begynder at sige " skal du ikke snart møde en sød fyr" og jeg har det egentlig sådan lidt  hmm nej? men samtidig ville det da være hyggeligt med en man lige kunne smse med eller ringe til eller der kunne komme forbi til en film når ormen sover...

men synes bare det er meget tidligt og er slet ikke fit for fight ( skal undersøges for lavt stofskifte ) så har slet ikke selvtillid som den gang man var 20 år og var guiden med de gode babser der førte de unge igennem spaniens natteliv

men hvornår begyndte I at se efter de søde mænd igen??

her gik der 1 1/2 år... jeg har bare ikke haft behov, lyst eller overskud. Så giv dig selv lov til at tage den tid du skal bruge  Han skal nok komme, når du er klar

Anmeld

12. maj 2012

Maja_4000

Nu er jeg ikke enlig Men jeg kunne forestille mig at der ville gå et års tid , hvis det var mig .. Tror jeg skulle bruge lang tid på at "affinde" mig med at være enlig mor

Men jeg synes du skal vente til du selv er klar .. Luk ørerne for veninder og familie som synes du skal ud og finde en .. Så længe du har det fint med at være dig selv , så er det sådan det er (: 

Anmeld

13. maj 2012

Leneur

Jeg har været single i 3 år og har stadig ikke lyst til at date endnu men jeg skal også være HELT fri af min x førend jeg i det hele taget gider se på en ny. Helt fri betyder for mig at jeg skal have ham til at give mig hans del af forældremyndigheden, for når han hverken ser min datter eller betaler børnepenge til hende synes jeg ikke at han skal være medbestemmende i noget der omhandler hende.

Anmeld

13. maj 2012

Carl-Emil's mor

Leneur skriver:

Jeg har været single i 3 år og har stadig ikke lyst til at date endnu men jeg skal også være HELT fri af min x førend jeg i det hele taget gider se på en ny. Helt fri betyder for mig at jeg skal have ham til at give mig hans del af forældremyndigheden, for når han hverken ser min datter eller betaler børnepenge til hende synes jeg ikke at han skal være medbestemmende i noget der omhandler hende.

øv det er noget af en kamp

Håber det kommer til at gå nemt for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.