Anonym skriver:
ja i forlængelse af debatten om at vi single forældre jo giver for hurtigt op ( sagt med et skævt smil ) og i takt med der hyppigere og hyppigere bliver skrevet herinde at børn jo ønsker mor og far sammen så vil jeg gerne lige vide hvor folk har den fordom/ide fra?? 
Jeg er selv skilsmissebarn og jeg har ALDRIG ønsket dem sammen.. som i aldrig aldrig.. kender flere der har det på samme måde og sågar folk der har ønsket deres forældre skulle gå fra hinanden ...
så hvor kommer det fra???
Jeg ved fra mine drenge, at de har ønsket at mor og far kunne bo sammen, så de ikke skulle deles på den måde.
Jeg tror mange børn ønsker at mor og far ville kunne finde ud af at være rare sammen, og det uden skænderier m.m. De ville da selvfølgelig ikke have dem sammen, hvis det bare være uenigheder og dårlig stemning. Men tror altså, at der i mange børn ligger et ønske om, at mor og far bare ville kunne finde ud af at fungere sammen, og med masser af kærlighed til hinanden og barnet.
Jeg tror ikke at ret mange børn synes det er særlig fedt, at mor og far bar hver deres sted, og jeg så skal rejse frem og tilbage mellem dem, det er vist en drøm for de færeste, hverken barn eller voksen.
Anmeld