alle vil have mor og far sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

ja i forlængelse af debatten om at vi single forældre jo giver for hurtigt op ( sagt med et skævt smil ) og i takt med der hyppigere og hyppigere bliver skrevet herinde at børn jo ønsker mor og far sammen så vil jeg gerne lige vide hvor folk har den fordom/ide fra??

Jeg er selv skilsmissebarn og jeg har ALDRIG ønsket dem sammen.. som i aldrig aldrig.. kender flere der har det på samme måde og sågar folk der har ønsket deres forældre skulle gå fra hinanden ...

så hvor kommer det fra???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Dinna88

Folk mener vel i bund og grund af børn har bedst af input fra hvert køn, da de hver især giver noget, den anden ikke gør. Meget sort på hvidt

Min mor gik fra min far mange år for sent. Så jeg er med på din vogn. Mine forældre skulle egentlig aldrig have været sammen, hvis man ser på hvordan omstændighederne har været. 

Anmeld

12. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

ja i forlængelse af debatten om at vi single forældre jo giver for hurtigt op ( sagt med et skævt smil ) og i takt med der hyppigere og hyppigere bliver skrevet herinde at børn jo ønsker mor og far sammen så vil jeg gerne lige vide hvor folk har den fordom/ide fra??

Jeg er selv skilsmissebarn og jeg har ALDRIG ønsket dem sammen.. som i aldrig aldrig.. kender flere der har det på samme måde og sågar folk der har ønsket deres forældre skulle gå fra hinanden ...

Jeg ved fra mine drenge, at de har ønsket at mor og far kunne bo sammen, så de ikke skulle deles på den måde.

Jeg tror mange børn ønsker at mor og far ville kunne finde ud af at være rare sammen, og det uden skænderier m.m. De ville da selvfølgelig ikke have dem sammen, hvis det bare være uenigheder og dårlig stemning. Men tror altså, at der i mange børn ligger et ønske om, at mor og far bare ville kunne finde ud af at fungere sammen, og med masser af kærlighed til hinanden og barnet.

Jeg tror ikke at ret mange børn synes det er særlig fedt, at mor og far bar hver deres sted, og jeg så skal rejse frem og tilbage mellem dem, det er vist en drøm for de færeste, hverken barn eller voksen.

Anmeld

12. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg vil ikke sige at jeg tror børnene ønsker mor og far sammen... Men personligt tror jeg det er bedst hvis mor og far er sammen, men det skal ikke være for en hver pris... Hvis mor og far ikke kan enes på syv tønder land, er der ikke noget formål i at bo sammen...

Anmeld

12. maj 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Jeg tror det går helt an på hvor gamle barnet/børne er når mor og fra går fra hinanden og hvordan forældrerne takler skilsmissen.

I det hele taget tror jeg der er mange fakter der gør sig gældene.. Men jo det er det genralde billede at børn ønsker at mor og far var sammen igen.

Anmeld

12. maj 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, jeg "ønskede" os at mine forældre gik fra hinanden for de var ikke gode sammen men, jeg ville da syntes det bedste i verden var hvis de kunne finde ud af og bo sammen og være en "rigtig familie".. Så jeg er nok lidt begge veje, men jeg kunne aldrig finde på at blive sammen med en for børnenes skyld

Anmeld

12. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har aldrig oplevet at min mor og far har boet sammen - og det har jeg haft det helt fint med!

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Folk mener vel i bund og grund af børn har bedst af input fra hvert køn, da de hver især giver noget, den anden ikke gør. Meget sort på hvidt

Min mor gik fra min far mange år for sent. Så jeg er med på din vogn. Mine forældre skulle egentlig aldrig have været sammen, hvis man ser på hvordan omstændighederne har været. 

men hvis det er det folk mener hvorfor så ikke sige det istedet for at dreje den over på at børn vil have mor og far sammen??

Anmeld

12. maj 2012

maria_wlt

Jeg synes desværre bare at jeg alt for tit læser om folk som alt for nemt går fra hinanden eller bare får børn fordi DE lige har lyst..

Hvis man bare ikke kan sammen eller lign. så skal man selvfølgelig ikke blive sammen, men det med at gå fra hinanden et par mdr efter at barnet er kommet kan bare ikke passe.. Så skulle man altså have ventet med at få børn.

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Jeg tror det går helt an på hvor gamle barnet/børne er når mor og fra går fra hinanden og hvordan forældrerne takler skilsmissen.

I det hele taget tror jeg der er mange fakter der gør sig gældene.. Men jo det er det genralde billede at børn ønsker at mor og far var sammen igen.

jeg husker min mor og far bo sammen og har kun gode minder derfra men har aldrig ønsket dem sammen tiltrods for jeg har en meget lidt sød stedmor hos min far ?

tror du ikke det handler om hvordan vi som forældre selv kan have oplevet skilsmisser i barndommen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.