„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:
Så I kommer 4 personer til arragementer på skolen??? WHAT!!!?? Det bliver sgu da noget af nogle fester, hvis alle børn m forældre, som ikke er sammen og har fundet nye, slæber dem alle med... jesus!!!
Her vil det kun være min eks og jeg, og hvis han ikke kan så kommer min nye kæreste med.....
Ja, DU SKAL tage dig sammen... ikke for hende den nye, din eks eller dig selv, men for DIT BARN skyld, så må du sku sluge kamelen...
Ja, det er hårdt for dig, men det er hårdt at være forældre og man bliver sat i nogle ufede situationer, sådan er det bare og det høre med...!
Og Ja, man skal deltage alle for BARNETS SKYLD.... Jeg synes altså det er egoistiisk tænk "hvad med mig agtig"... Dit barn har ikke bedt om, at være skilsmissebarn og det har ret til begge familier.... og i min verden skal alle deltage til arrangementer... hvad så, når dit næste barn bliver ældre, så kan det ikke deltage med sin storebror/søster skole arrangementer, for DU GIDER ikke glo på din eks nye kæreste... TÆNK på børnene og ikke DIG SELV....
Knus Mette
Anmeld