1234567890 skriver:
jeg hader virkelig en af min mands venner... af flere grunde...
kender i det ? og goer i noget ved det?
vender man bare det blinde oeje til .. eller goer man noget ved det ?
Min kærestes barndomsven og en veninde han har kendt siden teenageårene kan jeg slet ikke snuppe!
Ellers har jeg et rigtig godt forhold til resten af vennerne. 
Hans veninde kan jeg ikke snuppe pga hun lige siden starten af vores forhold har haft en mærkelig attitude overfor mig, hvergang vi havde været til noget kom sammen fest eller sådan skulle hun hænge om halsen på ham og rigtig give mig ''øjne''. Og det værste hvor jeg bare stod helt af var 2 gang jeg så hende hvor hun sir til mig ''Bare rolig jeg kunne aldrig finde på at være sammen med ham, i mine øjne er han bare en lille gnom.'' Sad bare og tænkte hva faaaaaaanden er det du sidder og sir kvinde!!! 
Så hun er ikke velkommen i vores hjem og heller ej til barnedåben når lillepigen kommer.
Kammeraten kunne jeg fint med i lang tid og syntes faktisk han var flink, indtil jeg en dag så en sms han havde skrevet til min kæreste hvor han spørg om de skal tage ud for han kender damer og den ene er lige noget for min kæreste!!! 
Den kammerat er IKKE velkommen hos mig mere og jeg har intet tilovers for ham. Hvis han dukker op til barnedåben eller andet så ryger han med 180km/t ud samme vej og ellers for han sådan en på hovedet! HAM HADER JEG!!!!!
så jo 2 personer er der jeg ikke lige kan lide 
Anmeld