Hader du nogle af hans venner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Muffin_girl

1234567890 skriver:

jeg hader virkelig en af min mands venner... af flere grunde...

kender i det ? og goer i noget ved det?

vender man bare det blinde oeje til .. eller goer man noget ved det ?

Jeg HADER dem ikke.. Men nogle bryder jeg mig mindre om... 
Så når de er her, snakker jeg bare høfligt med dem.. Men altså man behøver jo nødvendigvis ikke elske hinandens venner.. Men kan kan prøve at respektere dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Twinklee

Jeg er så heldig, at jeg kan med alle mine mands venner. Selvfølgelig er der nogen, som jeg svinger bedre med end andre, men er det ikke sådan med alle mennesker i livet. Nogle af vennerne ser han mest alene fordi de ser fodbold sammen, måske det var en mulighed for dig at sige til din bedre halvdel, om du lige behøvede at være med hver gang han var sammen med den pågældende person? Jeg ser bestemt ikke, at der kommer noget godt ud af at forbyde voksne mennesker at se hinanden...

Anmeld

12. maj 2012

Francisca

1234567890 skriver:

jeg hader virkelig en af min mands venner... af flere grunde...

kender i det ? og goer i noget ved det?

vender man bare det blinde oeje til .. eller goer man noget ved det ?

Min kærestes barndomsven og en veninde han har kendt siden teenageårene kan jeg slet ikke snuppe!

Ellers har jeg et rigtig godt forhold til resten af vennerne.

Hans veninde kan jeg ikke snuppe pga hun lige siden starten af vores forhold har haft en mærkelig attitude overfor mig, hvergang vi havde været til noget kom sammen fest eller sådan skulle hun hænge om halsen på ham og rigtig give mig ''øjne''. Og det værste hvor jeg bare stod helt af var 2 gang jeg så hende hvor hun sir til mig ''Bare rolig jeg kunne aldrig finde på at være sammen med ham, i mine øjne er han bare en lille gnom.'' Sad bare og tænkte hva faaaaaaanden er det du sidder og sir kvinde!!!

Så hun er ikke velkommen i vores hjem og heller ej til barnedåben når lillepigen kommer.

Kammeraten kunne jeg fint med i lang tid og syntes faktisk han var flink, indtil jeg en dag så en sms han havde skrevet til min kæreste hvor han spørg om de skal tage ud for han kender  damer og den ene er lige noget for min kæreste!!!

Den kammerat er IKKE velkommen hos mig mere og jeg har intet tilovers for ham. Hvis han dukker op til barnedåben eller andet så ryger han med 180km/t ud samme vej og ellers for han sådan en på hovedet! HAM HADER JEG!!!!!

så jo 2 personer er der jeg ikke lige kan lide

Anmeld

12. maj 2012

MLT

Min ekskæreste havde en ven, som jeg ikke brød mig særlig meget om - af mange grunde.. Jeg fortalte min daværende kæreste, hvordan jeg havde det med ham, og jeg sagde, at det var ok at se sås, bare jeg ikke var i nærheden.. Så måtte de gøre det, når jeg ikke var der ..

Jeg vil aldrig nogen sinde gå ind og forbyde min mand at se nogen af hans venner! Aldrig  

Anmeld

12. maj 2012

FrkZier

min ekskæreste, har en ven, jeg synes er virkelig mærkelig, jeg hader ham ikke, han er bare ikke lige min kop the - dog blev jeg ret irriteret på ham da andreas og jeg havde været LANG tid om at planlægge en fest hvor vores venner kunne mødes osv, og ham vennen så 1½ efter ligger og knækker sig på badeværelset, og udover ALLE mine ting

Anmeld

12. maj 2012

sarahb

nej heldigvis!
Min mand har en lille klike af rigtig gode venner og de er skønne. Mennesker med respekt og en gruppe drenge der opfører sig ordentligt

Anmeld

13. maj 2012

Vingummien

1234567890 skriver:

ja havde faktisk taenkt paa at forbyde ham for at se ham, men den er nok ikke saa smart... kan nok gaa rigtig galt...

men ja, maa tag en snak med ham og siger hvordan jeg har det... har du fortalt din kaereste at du ikke kan li nogle af hans venner ?

Ja det har jeg, og hvad det er der gør at jeg ikke kan lide dem, vil hellere have at han ved det end at han bar ekan mærke der er noget galt.

Her har han taget det meget pænt, og er godt klare over at det ikke er alle der kan enes og som man bruder sig om

Anmeld

13. maj 2012

NinaNymannMadsen

hader og hader, der er nogen af dem jeg ikke så godt li.

Anmeld

13. maj 2012

Barbamama

Jeg har en jeg ikke kan lide. Men det er fordi jeg synes han er sær. Han inviterede ham engang inden vi havde fået vores datter. Jeg tænkte at nu skulle jeg endelig møde en af hans kammerater, så jeg lavede den helt store middag. Jeg prøvede flere gange at snakke med ham, men det var han vidst ikke lige interesseret i. Det blev til noget "ja" og "nej". Da vi havde spist. I stilhed spurgte han manden om de skulle tage på pool-cafe. Jeg åndede lettet op. Da manden kom hjem sagde jeg at NÆSTE gang de skulle være sammen kunne de bestille pizza og så ville jeg nok ikke være hjemme. Åh mand! De ses så heldigvis ikke så meget mere. Ha ha

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

Næ der er ingen jeg hader eller ikke bryder mig om.

Men vi har også mest fælles vennepar og de venner han har, kan jeg såmænd godt lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.