Hader du nogle af hans venner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Gravid2012

jeg hader virkelig en af min mands venner... af flere grunde...

kender i det ? og goer i noget ved det?

vender man bare det blinde oeje til .. eller goer man noget ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

twinny

Nej jeg går rigtig godt i spænd med hans venner...

Men en af hans x veninder kunne jeg simpelthen ikk holde nu.... Jeg sagde ingenting... Men en dag indså han selv hun var underlig.

Anmeld

11. maj 2012

mpr

1234567890 skriver:

Kan man kalde det en ven når det er hans eks kæreste? Hende kan jeg bare ikke gå i spænd med xD Ret trist når de har et barn sammen Men ja det er svært at kunne holde nogen ud hvis de er nederen overfor en

Har sagt det mange gange men hvad er der at gøre havde det været en ven uden nogen forbindelse så ved jeg ikke om jeg havde sagt noget går godt i spænd med alle hans andre venner så ved ikke om det bare er faktoren at det er en eks?

Men kender godt følelsen

Anmeld

11. maj 2012

Gravid2012

twinny skriver:

Nej jeg går rigtig godt i spænd med hans venner...

Men en af hans x veninder kunne jeg simpelthen ikk holde nu.... Jeg sagde ingenting... Men en dag indså han selv hun var underlig.

okay.. men dejlig at du kan li hans venner

Anmeld

11. maj 2012

Vingummien

Skal man gøre noget ved det? Og hvad vil du gøre ved det?

Min kæreste har også nogle venner jeg ikke bryder mig om, grundet nogle forskellige ting, men hvad skal jeg gøre ved det? Det er jo hans venner.... Og syntes ikke det er oki at gå over til den der med at forbyde ham at se hans venner.

Du kan da dele din bekymringer med ham, så du får det ud, og så se hvad der sker

Anmeld

11. maj 2012

Gravid2012

Chel1992 skriver:

Kan man kalde det en ven når det er hans eks kæreste? Hende kan jeg bare ikke gå i spænd med xD Ret trist når de har et barn sammen Men ja det er svært at kunne holde nogen ud hvis de er nederen overfor en

Har sagt det mange gange men hvad er der at gøre havde det været en ven uden nogen forbindelse så ved jeg ikke om jeg havde sagt noget går godt i spænd med alle hans andre venner så ved ikke om det bare er faktoren at det er en eks?

Men kender godt følelsen

uhh en ex... den er svaer.. tror jeg ikke at jeg ville kunne klare

Anmeld

11. maj 2012

Gravid2012

Vingummien skriver:

Skal man gøre noget ved det? Og hvad vil du gøre ved det?

Min kæreste har også nogle venner jeg ikke bryder mig om, grundet nogle forskellige ting, men hvad skal jeg gøre ved det? Det er jo hans venner.... Og syntes ikke det er oki at gå over til den der med at forbyde ham at se hans venner.

Du kan da dele din bekymringer med ham, så du får det ud, og så se hvad der sker

ja havde faktisk taenkt paa at forbyde ham for at se ham, men den er nok ikke saa smart... kan nok gaa rigtig galt...

men ja, maa tag en snak med ham og siger hvordan jeg har det... har du fortalt din kaereste at du ikke kan li nogle af hans venner ?

Anmeld

12. maj 2012

mpr

1234567890 skriver:

uhh en ex... den er svaer.. tror jeg ikke at jeg ville kunne klare

det tog også 5 måneder før jeg kunne klare tanken bare en smule xD og 5 måneder før kæresten begyndt at høre på hvad jeg sagde (hun ville jo blande sig i alt vi lavede og alt mulgit) -.-

Den bedste måde at klare det på er at vende det døve ører til og smile Hvis de har noget imod en også så bliver de irriteret over at man virker til at kunne lide dem ^^

Anmeld

12. maj 2012

Dinna88

min ekskæreste havde e god, god ven der bare stak til  mig HELE tiden! Små, spydige kommentarer han troede var sjove. Og derfor sagde kæresten intet til det. Så fik jeg dog nok, og bad ham om at sige fra!! Ellers skulle jeg nok gøre det, og det var nok ikke de bedste løsning. Så han blev rigtig ked af det, hvilket vennen bemærkede, og så fik vi to snakket ud om det. Det endte faktisk med dobbeltdate med vennen og hans kæreste senere

Anmeld

12. maj 2012

Nadia&Daniel

1234567890 skriver:

Hader er så meget sagt.. Men nogle af vennerne går jeg mere i spænd med end andre. Plus han har en del bekendte fra diverse fodbold og arbejde, nogle snakker jeg med, andre slet ikke.

Tilgengæld har han nogle venner som er vokset med "opgaven", og vi snakker bedre sammen nu, efter de har fået faste kærester på og vi har Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.