Anonym skriver:
Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe kjoler på nettet fra england. Jeg havde ellers forelsket mig i en kjole, men firmaet sender desværre ikke udenfor englang. Jeg skal bruge en kjole til et bryllup (gæst) og i str. 28 (UK)
Nu er jeg lidt i tvivl om hvilken str du er, da du et sted skriver du er uk28 og et andet sted 50/52 i danske størrelser. Hvis du er 50/52 skal du mere kigge efter uk22-24.
Jeg køber efterhånden de fleste af mine kjoler på engelske sider og jeg er en str uk20. Min personlige favorit er klart asos.com's "curve" kollektion hvor jeg faktisk lige har bestilt 2 kjoler der skal bruges til sommerens fester. (og så er der gratis fragt!)
Derudover er der Dorothy Perkins der har op til str uk22, men den svarer mere til uk20, så det bliver måske i underkanten...
Så er der Evans der udelukkende laver stort tøj til kvinder.
Bum bum... hvad har vi mere... Jo, New Look har også en plussize side
Så er der jo også de danske butikker: Zizzi, CarmaKoma, Venus&MarsXL, HosJytte, Ellos m.fl.
Derudover kan du kigge på Trendsales plusside
Her var i hvert fald nogle sider du kan kigge på, og hvis du har spørgsmål til hvordan de er i størrelserne og kvalitet, skriver du bare. Alle størrelser er flotte når de kommer i det rigtige tøj 
Anmeld