Kjoler fra England

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

www.ebay.co.uk måske?

Desværre ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

minimig

Anonym skriver:

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe kjoler på nettet fra england. Jeg havde ellers forelsket mig i en kjole, men firmaet sender desværre ikke udenfor englang. Jeg skal bruge en kjole til et bryllup (gæst) og i str. 28 (UK)

Nu er jeg lidt i tvivl om hvilken str du er, da du et sted skriver du er uk28 og et andet sted 50/52 i danske størrelser. Hvis du er 50/52 skal du mere kigge efter uk22-24.

Jeg køber efterhånden de fleste af mine kjoler på engelske sider og jeg er en str uk20. Min personlige favorit er klart asos.com's "curve" kollektion hvor jeg faktisk lige har bestilt 2 kjoler der skal bruges til sommerens fester. (og så er der gratis fragt!)

Derudover er der Dorothy Perkins der har op til str uk22, men den svarer mere til uk20, så det bliver måske i underkanten...

Så er der Evans der udelukkende laver stort tøj til kvinder.

Bum bum... hvad har vi mere... Jo, New Look har også en plussize side

Så er der jo også de danske butikker: Zizzi, CarmaKoma, Venus&MarsXL, HosJytte, Ellos m.fl.

Derudover kan du kigge på Trendsales plusside

Her var i hvert fald nogle sider du kan kigge på, og hvis du har spørgsmål til hvordan de er i størrelserne og kvalitet, skriver du bare. Alle størrelser er flotte når de kommer i det rigtige tøj

Anmeld

12. maj 2012

minimig

... og så er der jo også LaDiva som jeg ikke selv har prøvet endnu, men har fået den anbefalet af en veninde

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

skrukkrukken skriver:

... og så er der jo også LaDiva som jeg ikke selv har prøvet endnu, men har fået den anbefalet af en veninde

Mange tak for dine svar.

Anmeld

12. maj 2012

Worldwide

Ved ikke om du har fundet en anden kjole eller ej, men jeg bor i England og vil da gerne hjaelpe dig hvis du er helt forelsket i den kjole Send mig en PB hvis det er

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Worldwide skriver:

Ved ikke om du har fundet en anden kjole eller ej, men jeg bor i England og vil da gerne hjaelpe dig hvis du er helt forelsket i den kjole Send mig en PB hvis det er

Det er et rigtig flot tilbud, men jeg har bestilt en kjole i USA, så må jeg betale todl og moms.

Manden tilbød at vi kunne tage en tur til London og lede efter den, men blev enig med mig selv om at det nok var billigere at betale told og moms på en kjole fra USA, selv om jeg da vil elske en shoppingtur.

Anmeld

13. maj 2012

Meliora

Anonym skriver:

Det er et rigtig flot tilbud, men jeg har bestilt en kjole i USA, så må jeg betale todl og moms.

Manden tilbød at vi kunne tage en tur til London og lede efter den, men blev enig med mig selv om at det nok var billigere at betale told og moms på en kjole fra USA, selv om jeg da vil elske en shoppingtur.

http://www.asos.com/Women/Curve/Cat/pgecategory.aspx?cid=9577#state=Rf900%3D1465&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

De har de flotteste kjoler:-) 

Anmeld

13. maj 2012

Worldwide

Anonym skriver:

Det er helt i orden Taenkte bare jeg ville tilbyde min hjaelp, haaber ikke den bliver alt for dyr i told og moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.