Kjoler fra England

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe kjoler på nettet fra england. Jeg havde ellers forelsket mig i en kjole, men firmaet sender desværre ikke udenfor englang. Jeg skal bruge en kjole til et bryllup (gæst) og i str. 28 (UK)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

TWT

Anonym skriver:

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe kjoler på nettet fra england. Jeg havde ellers forelsket mig i en kjole, men firmaet sender desværre ikke udenfor englang. Jeg skal bruge en kjole til et bryllup (gæst) og i str. 28 (UK)

hvorfor ikke bare købe en kjole i dk?

Anmeld

11. maj 2012

Wimmie

Anonym skriver:

www.amazon.co.uk har vist også en del tøj...

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

hvorfor ikke bare købe en kjole i dk?

Fordi jeg ikke kan finde en i min størrelse jeg kan lide. Hvis du kan finde en i en str. 50/52 (dansk størrelse) så vil jeg være lykkelig.

Anmeld

11. maj 2012

TWT

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke kan finde en i min størrelse jeg kan lide. Hvis du kan finde en i en str. 50/52 (dansk størrelse) så vil jeg være lykkelig.

Okay, desværre kender jo ikke din smag

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

www.amazon.co.uk har vist også en del tøj...

Tak for forsøget - jeg kan kun finde op til str. 18

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

11. maj 2012

Kindfed

Jeg handler meget hos Evans, Yours Clothing og nogle gange Dorothy Perkins. De har alle plus size i pænt design og ok kvalitet

Anmeld

11. maj 2012

Filuca

En simpel søgning på Google på kjole + plus size gav blandt andet denne hjemmeside http://www.venusogmarsxl.dk/catalog?section=damer& amp;category=kjoler-store-stoerrelser. Der har de en del kjoler - måske der er noget derimellem du kan bruge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.