Gang på gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Dot D

Anonym skriver:

Du kommer med mange gode..
Er bare ikke så dygtig til alt det der, vil gerne have han skal vide hvor jeg er henne, osv ..

Nej, bor i den anden ende af jylland .. Desværre, det var ellers meget sødt tænkt af dig!

jeg håber i hvert fald, at I får snakket ud om det, for ellers tærer det dig op....

Så held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

jeg håber i hvert fald, at I får snakket ud om det, for ellers tærer det dig op....

Så held og lykke med det

Tusind tak..
Har prøvet at indlede en samtale i dag, men bum, så skulle han lige dit og dat inden han havde tid, og når han havde tid, skulle han lige lave en kop kaffe, og skulle sørme også lige ud og ryge
Jeg kan simpelthen ikke få startet en samtale med ham, når han kan mærke på mig at det er negativt..

Anmeld

12. maj 2012

Metteris

Anonym skriver:

Tusind tak..
Har prøvet at indlede en samtale i dag, men bum, så skulle han lige dit og dat inden han havde tid, og når han havde tid, skulle han lige lave en kop kaffe, og skulle sørme også lige ud og ryge
Jeg kan simpelthen ikke få startet en samtale med ham, når han kan mærke på mig at det er negativt..

Undskyld, men... Han lyder altså lidt som et pattebarn :/

Eller også har han bare opdaget at han kan køre rundt med dig uden at du slår i bordet.
Hvis du ønsker at han ændrer sig så bliver du nødt til at være mere håndfast. Jeg siger ikke at det er nemt, og jeg mener det i bedste mening. - Det lyder bare som om han overhovedet ikke respekterer dig! Og det lader til at det har smittet af på dig, og at du ikke respekterer dig selv. Jeg synes ikke det er synd for ham at du ringer og er ked af det. Så kunne han give ordenlig besked.
I bor sammen og har et ansvar overfor hinanden - Så siger man hvornår man er hjemme, hvornår man har aftaler.
Foreslå ham om I skal få en familiekalender hvor I hver især kan skrive jeres kommende aftaler på?
Foreslå at I laver nogle ting sammen? I kan vel også gå i byen sammen. Hvis I har været sammen i 4 år, så burde du da også kende hans venner osv? Min forlovede og jeg går da tit i byen sammen, og til fester sammen. Det er ikke fordi vi ikke kan undvære hinanden, men vi har været sammen i 3 år, så vi har mange af de samme venner og veninder.

Men ja, det virker som om han overhovedet ikke tager dig seriøst, men det virker også som om du ikke står ordenligt fast på dine meninger. Du blir nødt til at få gang i en ordenlig samtale med ham, han er trods alt en voksen mand!! (Hvor gamle er I?)

Held og lykke 

Anmeld

12. maj 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

jeg kan godt se, at det er en træls situation....

Jeg vil anbefale dig, at en dag så gør du det samme, tager et bad, gør dig lidt lækker, tager pænt tøj på og så siger du: "Hej skat, nu smutter jeg i byen"... Og du skal IKKE vende dig om og give nogen forklaring, bare afsted med dig..

Han kan være en af de mange mænd, der ikke kan høre men skal "føle" altså prøve det på egen krop, før han fanger pointen..

Om du så bare går en tur i byen og oser i forretninger eller du tager på café, det er som sådan lige meget, du skal bare afsted og ikke ringe hjem

Så tror jeg nok, han skal få øjnene op

Håber han klare at komme til fødselsdag i morgen - for din skyld

Super god ide Meget enig 

Anmeld

13. maj 2012

Rikkeas

Dot D skriver:

Som jeg svarede den anonyme, så synes jeg godt, at man kan tage på café alene...

Og derfor skulle mit svar ikke forståes negativt

Jeg opfattede ikke dit svar negativt, men jeg tænker at hvis hun ville stadse sig ud, og sige til fyren at hun ville gå ud, så ville han nok synes det var mærkeligt at gøre sig så fin, for at gå på café alene.. eller sådan.. Han ville undre sig.. Forstår du? 

Anmeld

13. maj 2012

CS

Metteris skriver:

Eller også har han bare opdaget at han kan køre rundt med dig uden at du slår i bordet.
Hvis du ønsker at han ændrer sig så bliver du nødt til at være mere håndfast. Jeg siger ikke at det er nemt, og jeg mener det i bedste mening. - Det lyder bare som om han overhovedet ikke respekterer dig! Og det lader til at det har smittet af på dig, og at du ikke respekterer dig selv. Jeg synes ikke det er synd for ham at du ringer og er ked af det. Så kunne han give ordenlig besked.
I bor sammen og har et ansvar overfor hinanden - Så siger man hvornår man er hjemme, hvornår man har aftaler.
Foreslå ham om I skal få en familiekalender hvor I hver især kan skrive jeres kommende aftaler på?
Foreslå at I laver nogle ting sammen? I kan vel også gå i byen sammen. Hvis I har været sammen i 4 år, så burde du da også kende hans venner osv? Min forlovede og jeg går da tit i byen sammen, og til fester sammen. Det er ikke fordi vi ikke kan undvære hinanden, men vi har været sammen i 3 år, så vi har mange af de samme venner og veninder.

Men ja, det virker som om han overhovedet ikke tager dig seriøst, men det virker også som om du ikke står ordenligt fast på dine meninger. Du blir nødt til at få gang i en ordenlig samtale med ham, han er trods alt en voksen mand!! (Hvor gamle er I?)

Held og lykke 

lige mine ord - når man ikke respektere sig selv respektere ingen andre en.

Så kære TS start med at vis dig selv respekt, giv dig selv det ud gerne vil have han skal give dig. Måske du finde nogle nye veninder, evt søge herinde eller begynde at gå til noget du godt kan lide.

Du skal fylde dig op.

kh C

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Metteris skriver:

Held og lykke 

Tusind tak for svar! Du har nok ret i han er lidt af et pattebarn, men ih hvor er det hårdt selv at indrømme!!
Vi har ikke de samme venner, jeg bryder mig ikke om hans bedste kammerat, og at gå i byen sammen, er helt udelukket.. Jeg drikker ikke, og er glad for det! Jeg hader højt musik, får hovedepine og så er jeg ikke til at være sammen med
Jeg er 21 og han er 23 ..

Anmeld

13. maj 2012

Mutti2B

Metteris skriver:

Held og lykke 

Jeg er så enig

Anmeld

13. maj 2012

Dot D

rikkeas skriver:

Jeg opfattede ikke dit svar negativt, men jeg tænker at hvis hun ville stadse sig ud, og sige til fyren at hun ville gå ud, så ville han nok synes det var mærkeligt at gøre sig så fin, for at gå på café alene.. eller sådan.. Han ville undre sig.. Forstår du? 

Jeg forstår, men havde også mere at "gør sig lækker" i tankerne som, lækker duft, creme og sådan, og pænere tøj, ikke de daglige "joggingbukser"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.