Anonym skriver:
Tusind tak..
Har prøvet at indlede en samtale i dag, men bum, så skulle han lige dit og dat inden han havde tid, og når han havde tid, skulle han lige lave en kop kaffe, og skulle sørme også lige ud og ryge 
Jeg kan simpelthen ikke få startet en samtale med ham, når han kan mærke på mig at det er negativt.. 
Undskyld, men... Han lyder altså lidt som et pattebarn :/
Eller også har han bare opdaget at han kan køre rundt med dig uden at du slår i bordet.
Hvis du ønsker at han ændrer sig så bliver du nødt til at være mere håndfast. Jeg siger ikke at det er nemt, og jeg mener det i bedste mening. - Det lyder bare som om han overhovedet ikke respekterer dig! Og det lader til at det har smittet af på dig, og at du ikke respekterer dig selv. Jeg synes ikke det er synd for ham at du ringer og er ked af det. Så kunne han give ordenlig besked.
I bor sammen og har et ansvar overfor hinanden - Så siger man hvornår man er hjemme, hvornår man har aftaler.
Foreslå ham om I skal få en familiekalender hvor I hver især kan skrive jeres kommende aftaler på?
Foreslå at I laver nogle ting sammen? I kan vel også gå i byen sammen. Hvis I har været sammen i 4 år, så burde du da også kende hans venner osv? Min forlovede og jeg går da tit i byen sammen, og til fester sammen. Det er ikke fordi vi ikke kan undvære hinanden, men vi har været sammen i 3 år, så vi har mange af de samme venner og veninder.
Men ja, det virker som om han overhovedet ikke tager dig seriøst, men det virker også som om du ikke står ordenligt fast på dine meninger. Du blir nødt til at få gang i en ordenlig samtale med ham, han er trods alt en voksen mand!! (Hvor gamle er I?)
Held og lykke 
Anmeld