Anonym skriver:
Ved ikke om jeg søger svar, eller luft! 
Jeg har den her kæreste/forlovet.. Han er en dejlig person og har en stor personlighed.. Han er ikke en af de grimme, men heller ikke vildt overdrevet lækker.. Han er som jeg gerne vil have ham..
For næsten 1 år siden, fandt jeg ud af at han havde skrevet med en tøs tæt på hvor han dengang gik i skole.. Jeg havde brug for luft fra ham et stykke tid, så jeg flyttede hjem til den gamle 1½ uges tid..
Vi fandt ud af det igen, og fortalte ham at jeg ikke bryder mig om at han hver eneste weekend Fredag og Lørdag skulle i byen..
Han lovede at det ville stoppe..
Det gjorde det også, i 1½ måned..
I dag kommer han tidligere hjem fra arbejde, omkring kl 14, han smutter i bad som han plejer, tager tøj på og siger, vi ses skat, jeg kører ind til byen.. det var omkring kl 15..
Nu har jeg lige haft ringet til ham, og spurgt hvornår han kom hjem, for jeg var sulten.. Han fortæller mig at han ikke er i stand til at køre bil, for han havde drukket for meget.. Vi skal til fødselsdag i morgen formiddag.. Og han skuffer mig bare gang på gang på gang .............
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre mere.. Jeg elsker ham, jeg elsker ham over alt.. Det er pisse svært for mig at få sagt alt hvad jeg tænker og føler..
Og jeg synes sku det er synd for ham at jeg altid ringer og græder og er ked af det når han hygger sig i byen.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Min selvtillid er i bunden, og jeg mener virkelig så langt nede at jeg ikke kan se den...
Jeg har desværre ikke nogen veninder mere.. Jeg "afskrev" dem da jeg mødte kæresten, fordi jeg hellere vil være sammen med ham
..
Det er noget jeg fortyder så inderligt i dag
...
Folk der siger; "gå fra ham, det er det bedste" har vidst aldrig prøvet at være forelsket.. Jeg får stadig den der kildren i maven når jeg tænker på ham.. og vi har alligevel været sammen i over 4 år
..
Puha det er hårdt altså 
Hmm, jeg kan godt sætte mig i dit sted.
Men den eneste mulighed jeg umiddelbart ser for mig, er at du er nødt til at tale med ham om det. Det skriver du, at du har svært ved.
Men manden ved det jo ikke, hvis du ikke siger det.. I må tale om det, og finde en løsning så I begge er tilfredse..
Han skal have lov til at tage afsted, men du skal ikke sidde med ondt i maven.
Du er nok nødt til at tage snakken med ham en dag, hvor der er god stemning mellem jer, og så undgå at lægge op til diskussion.
Og nej - det er da latterligt, at folk siger I skal gå fra hinanden. Hvad har de så travlt for?
:-) Følg dit hjerte, og snak med kæresten. Knus