17000,- få kørekort !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

TWT

AalborgPigen skriver:

Hvordan kan det så være så dyrt ? WOW !  

Det er den køreskole i århus med størst beståelsesprocent. 

Lovpakken her hed 10.100 kr. Men man kunne så købe ekstra tillægspakker. f.eks. 2x glatbane, og så kørte jeg om aften, for ikke at få fravær i skolen. Og dertil kommer der jo aftenstillæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Masig

Mit kostede ca 9.000,- da jeg tog det for 10 år siden...

Med de prisstigninger kan det da godt tænkes vi skal begynde at lægge til side allerede nu til vores søns køreskort

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

TWT skriver:

Lovpakken her hed 10.100 kr. Men man kunne så købe ekstra tillægspakker. f.eks. 2x glatbane, og så kørte jeg om aften, for ikke at få fravær i skolen. Og dertil kommer der jo aftenstillæg

Hold da helt ferie  

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Side spørgsmål.. Jeg har altid troet du boede i KBH,. Vi har snakket om Aalborg før, men troede faktisk du boede i KBH nu.. Hvorfor aner jeg ikk ! 

Måske har jeg nævnt det i en tråd - jeg har boet i Kbh det meste af mit ungdomsliv, men har boet i Nordjylland siden 1999 - selvfølgelig flyttede vi lige under stormen, hvis du husker den

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Måske har jeg nævnt det i en tråd - jeg har boet i Kbh det meste af mit ungdomsliv, men har boet i Nordjylland siden 1999 - selvfølgelig flyttede vi lige under stormen, hvis du husker den

Ja det husker jeg tydeligt Sikken en storm. Det stormer altid i Nordjylland (siger manden i hvert fald, som er fra Aarhus)

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

TWT skriver:

Ok jamen det lyder jo "fornuftigt" nok, har bare aldrig hørt nogen give så meget for et kørekort - men så kan det selvfølgelig også være at folk er mere ihærdige for at beholde det hehe  ( ironi kan forekomme)

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja det husker jeg tydeligt Sikken en storm. Det stormer altid i Nordjylland (siger manden i hvert fald, som er fra Aarhus)

Hehe ja det kan godt være det stormer lidt mere heroppe nordpå  men nu var stormen i 99 landsdækkende, så er sikker på det også ramte Århus hehe

Anmeld

11. maj 2012

TWT

Fenja09 skriver:

Ok jamen det lyder jo "fornuftigt" nok, har bare aldrig hørt nogen give så meget for et kørekort - men så kan det selvfølgelig også være at folk er mere ihærdige for at beholde det hehe  ( ironi kan forekomme)

Altså jeg var i hvert fald glad for det sted og den måde jeg tog det på. Min mor og far synes det var en fin pris at give for at jeg ikke missede skolen, og jeg var glad for de to besøg på glatbane

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Hehe ja det kan godt være det stormer lidt mere heroppe nordpå  men nu var stormen i 99 landsdækkende, så er sikker på det også ramte Århus hehe

Ja nemlig  

Anmeld

12. maj 2012

Lone Jakobsen

mit kostede vist omkring 21.000 men jeg dumpede også nogle gange til køreprøven pga. nervøsitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.