17000,- få kørekort !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

emsaroto

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

banana3

TWT skriver:

Jeg synes det lyder meget billigt  
Mine forældre gav 37.550 for mit 

Hvordan kan det blive så dyrt ?? 

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

TWT skriver:

Ja, og jeg bestod altså først gang både teori og køreprøve. Så jeg synes du skal være glad for at dit er så billigt. og en anden gang du skal noget, synes jeg du skal tjekke priser osv INDEN start

undskyld, men hvilken kørelære har lige taget dig i røven? (undskyld sproget) fordi det lyder da HELT voldsomt.. 37550 for et kørekort, hvor du IKKE har dumpet 20 gange

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

TWT skriver:

Ja, og jeg bestod altså først gang både teori og køreprøve. Så jeg synes du skal være glad for at dit er så billigt. og en anden gang du skal noget, synes jeg du skal tjekke priser osv INDEN start

Må måbende og undrende spørger dig om der er nogen der har taget fusen på dig? 37.550 kr for et kørekort er da fuldstændig vildt  Er det en køreskole som stadig eksistere? Her hvor jeg bor ( Aalborg) kan man få det til omkring 9.000/10.000 kr for lovpakken.

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

TWT

AalborgPigen skriver:

37550???!!!!!!! Hold da op Fik du en bil med i købet  ?

Nej desværre ikke

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

TWT skriver:

Nej desværre ikke

Hvordan kan det så være så dyrt ? WOW !  

Anmeld

11. maj 2012

TWT

FrkZier skriver:

undskyld, men hvilken kørelære har lige taget dig i røven? (undskyld sproget) fordi det lyder da HELT voldsomt.. 37550 for et kørekort, hvor du IKKE har dumpet 20 gange

Jeg tog bare mange timer, og vi betalte for glatbane x2 + vi kørte om aften, så jg ikke fik fravær i skolen. og der kommer altså tillæg på når man køre om aften

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Må måbende og undrende spørger dig om der er nogen der har taget fusen på dig? 37.550 kr for et kørekort er da fuldstændig vildt  Er det en køreskole som stadig eksistere? Her hvor jeg bor ( Aalborg) kan man få det til omkring 9.000/10.000 kr for lovpakken.

/Fenja

Side spørgsmål.. Jeg har altid troet du boede i KBH,. Vi har snakket om Aalborg før, men troede faktisk du boede i KBH nu.. Hvorfor aner jeg ikk ! 

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

TWT skriver:

Jeg tog bare mange timer, og vi betalte for glatbane x2 + vi kørte om aften, så jg ikke fik fravær i skolen. og der kommer altså tillæg på når man køre om aften

har bare aldrig hørt om så dyrt et kørekort!! - kender en der var oppe på 25.00 men han dumpede køreprøven 6 gange eller sådan noget ..

Anmeld

11. maj 2012

TWT

Fenja09 skriver:

/Fenja

Det er den køreskole i århus med størst beståelsesprocent. 

Lovpakken her hed 10.100 kr. Men man kunne så købe ekstra tillægspakker. f.eks. 2x glatbane, og så kørte jeg om aften, for ikke at få fravær i skolen. Og dertil kommer der jo aftenstillæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.