Skuffelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FruK

2skønnebørn skriver:

Ved du hvad, jeg havde ikke afbestilt det værelse, jeg havde inviteret en god veninde med, og så kunne i rigtig tøsehygge.

Hvad bilder han sig ind, havde ikke ønsket sig det, nej men en gave er en overraskelse og ikke noget man kan bestille efter ønske.

Håber du tager afsted på ophold med en veninde.

God ide!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Fenja09

Kan godt forstå at du er skuffet, men på den anden side kan han jo ikke læse dine tanker - han har nok ikke tænkt på, at du ønskede lidt romantik i den weekend. Nogle gange skal man sige, hvad man mener - direkte og uden omsvøb. Mænd tænker jo lidt anderledes end vi kvinder, og der sker mange misforståelser fordi tingene ikke bliver sagt som de er eller som man ønsker.

Når det er sagt, så synes jeg godt at din mand kunne vise lidt mere engagement når du nu har givet ham det i morgengave og måske lige tænke sig lidt om inden han slynger ting ud.

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

Sidder og afbestiller værelset nu....

For som han lige har sagt.. så er det jo ikke noget han har ønsket sig.....

Føler hele weekenden er ødelagt...

Hvor er det synd for dig. 

Hva vil han i stedet? 

Ej synes slet ikke han kan være det bekendt. 

Det er da en vildt sød gave. 

Har du mulighed for a være lidt egoistisk og tage en veninde/mor med? 

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Som nogle af de andre siger, synes jeg faktisk også du skulle have inviteret en veninde med istedet, og så kunne han tage op og se bold alene eller med en ven, mens du havde en hyggelig tid med en god veninde...

Synes ærlig talt han er lidt en klaphat... Kan da godt være han ikke havde ønsket sig det, men hvem pokker vil ikke gerne have en minifierie/weekend med konen/manden hvor man abre nyder hinanden og noget fritid....

Havde min kæreste gjort sådan tror jeg nok lige jeg havde sagt et par ting eller to til ham, synes jeg bare ikke han kan være bekendt over for dig...

Og så synes jeg måske heller ikke man behøver at udpensle hvad formålet med sådan en gave er, det siger da temmeligmeget sig selv at en weekend på et hotel, er for at slappe af og nyde hinanden... Det kan alle vel regne ud...

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

han havde vel heller ikke ønsket sig billetter ? man ønsker sig vel generelt ikke noget i morgengave?

Jeg tror jeg ville spørge ham om du også skulle sælge billetterne

klaphat altså ..

men det kommer selvfølgelig også an på om du bare har fremlagt det som mest praktisk at bestille værelse også ... ikke alle tænker ens ..

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Er fuldstændig enig i alt I har skrevet....

Har afbestilt værelset... og så tar vi til Århus søndag engang...

Og stemningen er skide trykket.... men vi har vist nok aftalt at tage ud og spise i morgen aften...

Har sagt alt det jeg føler... Men han kan bare ikke se det...  og han glæder sig meget til fodboldkampen....

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Er fuldstændig enig i alt I har skrevet....

Har afbestilt værelset... og så tar vi til Århus søndag engang...

Og stemningen er skide trykket.... men vi har vist nok aftalt at tage ud og spise i morgen aften...

Har sagt alt det jeg føler... Men han kan bare ikke se det...  og han glæder sig meget til fodboldkampen....

Nogle gange mangler der altså bare en eller anden dims i hovederne på mænd til at få dem til at tænke lidt mere logisk....

Synes det er rigtig synd for dig at han ikke sætter mere pris på det du har gjort for ham, men håber for jer at I får en god dag søndag alligevel

Min kæreste er absolut heller ikke romantisk anlagt, så kan godt sætte mig ind i hvordan det er, når man lige havde håbet på lidt romantik, som så bare bliver total tisidesat af manden fordi han ikke forstår det....

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

Ej helt ærlig, kan godt forstå, at du er skuffet, det ville jeg også være!

Hvem er det lige, der ikke kan bruge en hyggeweekend på hotel?

Jeg synes det er ualmindelig dårlig stil af ham! Ligegyldig om han synes det ikke er noget han har ønsket sig, så synes jeg jeg han er meget utaknemmelig!

Men det lyder til, at han slet ikke har fattet, at ideen var at I skulle hygge jer, men på hans præmisser...

Øv øv hvor er det træls for dig!

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.