Min dejlige mand og jeg blev gift for en llille mdr. siden...
I morgengave gav jeg ham billetter til en fodboldkamp, en kamp trøje og har arrangeret et hotel ophold i forbindelse med kampen... Jeg er slet ikke fodbold fan.. Men jeg synes weekenden skulle handle om ham. Så jeg har skrevet i 'gavekortet' at det er ham der kan arrangere hvad vi skal lave i løbet af weekenden...
Kampen er så søndag aften... og vi skal overnatte fra lørdag til søndag...
Vi skal være forældre til sommer... Så i mine romantiske tanker, skulle vi rigtig råhygge og lege kærester sammen i weekenden.. Også ligemeget om den stod på fisketur eller hvad ved jeg..
Så i går ringer han fra arbejdet (han arbejder aften og kommer hjem om natten)... Og spørger om jeg har betalt for det hotel værelse!?.. For hvad skal vi lave hele lørdag...??... Om vi ikk bare kan tage afsted søndag.....??....
Jeg blev bare så skuffet at jeg gav mig til at tude... Hele ideen med min morgengave til ham er bare et stort flop så...
Jeg ved godt det skulle være en weekend for ham.... Og måske har vi ikke lige snakket om hinandens ideer i forhold til weekenden... Havde bare lige brug for noget romantik... :/(Ved godt det er mine behov.. og også derfor jeg blev skuffet.. fordi han åbenbart ikke kan se det romantiske i det)
Nu sover han, og vi fik ikke snakket i nat... Så ved ikke om jeg skal ringe i dag og aflyse værelset..
Skulle bare lige ud med det...... Og vil helst ikke bombaderes med beskeder om at jeg er helt urimelig.....!! Så hellere undlade at kommentere tak..
Anmeld