Skuffelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Min dejlige mand og jeg blev gift for en llille mdr. siden...

I morgengave gav jeg ham billetter til en fodboldkamp, en kamp trøje og har arrangeret et hotel ophold i forbindelse med kampen... Jeg er slet ikke fodbold fan.. Men jeg synes weekenden skulle handle om ham. Så jeg har skrevet i 'gavekortet' at det er ham der kan arrangere hvad vi skal lave i løbet af weekenden...

Kampen er så søndag aften... og vi skal overnatte fra lørdag til søndag...

Vi skal være forældre til sommer... Så i mine romantiske tanker, skulle vi rigtig råhygge og lege kærester sammen i weekenden.. Også ligemeget om den stod på fisketur eller hvad ved jeg..

Så i går ringer han fra arbejdet (han arbejder aften og kommer hjem om natten)... Og spørger om jeg har betalt for det hotel værelse!?.. For hvad skal vi lave hele lørdag...??... Om vi ikk bare kan tage afsted søndag.....??....

Jeg blev bare så skuffet at jeg gav mig til at tude... Hele ideen med min morgengave til ham er bare et stort flop så...

Jeg ved godt det skulle være en weekend for ham.... Og måske har vi ikke lige snakket om hinandens ideer i forhold til weekenden... Havde bare lige brug for noget romantik... :/(Ved godt det er mine behov.. og også derfor jeg blev skuffet.. fordi han åbenbart ikke kan se det romantiske i det)

Nu sover han, og vi fik ikke snakket i nat... Så ved ikke om jeg skal ringe i dag og aflyse værelset..

Skulle bare lige ud med det...... Og vil helst ikke bombaderes med beskeder om at jeg er helt urimelig.....!! Så hellere undlade at kommentere tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Min dejlige mand og jeg blev gift for en llille mdr. siden...

I morgengave gav jeg ham billetter til en fodboldkamp, en kamp trøje og har arrangeret et hotel ophold i forbindelse med kampen... Jeg er slet ikke fodbold fan.. Men jeg synes weekenden skulle handle om ham. Så jeg har skrevet i 'gavekortet' at det er ham der kan arrangere hvad vi skal lave i løbet af weekenden...

Kampen er så søndag aften... og vi skal overnatte fra lørdag til søndag...

Vi skal være forældre til sommer... Så i mine romantiske tanker, skulle vi rigtig råhygge og lege kærester sammen i weekenden.. Også ligemeget om den stod på fisketur eller hvad ved jeg..

Så i går ringer han fra arbejdet (han arbejder aften og kommer hjem om natten)... Og spørger om jeg har betalt for det hotel værelse!?.. For hvad skal vi lave hele lørdag...??... Om vi ikk bare kan tage afsted søndag.....??....

Jeg blev bare så skuffet at jeg gav mig til at tude... Hele ideen med min morgengave til ham er bare et stort flop så...

Jeg ved godt det skulle være en weekend for ham.... Og måske har vi ikke lige snakket om hinandens ideer i forhold til weekenden... Havde bare lige brug for noget romantik... :/(Ved godt det er mine behov.. og også derfor jeg blev skuffet.. fordi han åbenbart ikke kan se det romantiske i det)

Nu sover han, og vi fik ikke snakket i nat... Så ved ikke om jeg skal ringe i dag og aflyse værelset..

Skulle bare lige ud med det...... Og vil helst ikke bombaderes med beskeder om at jeg er helt urimelig.....!! Så hellere undlade at kommentere tak..

Jeg synes overhovedet ikke du er urimelig, til gengæld synes jeg godt nok han er noget utaknemmelig.... Du har gjort dig umage for at finde en god morgengave, og ja måske den skulle handle om ham, men han burde da også finde det interessant at få en romantisk weekend med dig, eller i det mindste bare noget kvalitetstid med dig, uanset om den så står i romantikkens eller fodboldens tegn....

Jeg synes godt du kan tillade dig at sige til ham på en god og rolig måde at du er lidt skuffet og såret over at han ikke tager imod din gave og at du havde håbet på lidt kvalitetstid sammen med ham i den weekend.... Det er ikke sikkert han lige har tænkt det på samme måde som dig jo, og bare prøver at være praktisk...

Anmeld

11. maj 2012

lio

Jeg synes nu at han er urimelig, smid en sutsko i hovedet på ham, I er nygifte og han får en utrolig god gave af dig, forstår ikke at han ikke tænker "fedt, en weekend med konen, lørdag kan vi hygge og nyde hinanden og søndag er der bold - bedre weekend findes vel ikk?"

Jeg forstår dine frustrationer fuldt ud.

Anmeld

11. maj 2012

FruK

Ej, jeg forstår altså godt, at du er skuffet.

Her har du gjort dig umage for at I kan komme afsted og være sammen en hel weekend og så sætter han ikke pris på det.

Jeg har selv verdens dejligste mand, og vi er meget glade for hinanden (og også nygifte) - men der er dælme ikke meget romantik i ham. Og der skal jo ikke ret meget til... så hvis da bare de lige gad, (og så kunne de jo faktisk score en del billige points)...

Jeg synes du skal sige til ham, at hvis han vil have aflyst det værelse, så kan han selv sørge for det, men at du nok havde forventet, at han ville sætte pris på lidt romantisk kæreste-tid med dig.

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

Masig skriver:

Jeg synes overhovedet ikke du er urimelig, til gengæld synes jeg godt nok han er noget utaknemmelig.... Du har gjort dig umage for at finde en god morgengave, og ja måske den skulle handle om ham, men han burde da også finde det interessant at få en romantisk weekend med dig, eller i det mindste bare noget kvalitetstid med dig, uanset om den så står i romantikkens eller fodboldens tegn....

Jeg synes godt du kan tillade dig at sige til ham på en god og rolig måde at du er lidt skuffet og såret over at han ikke tager imod din gave og at du havde håbet på lidt kvalitetstid sammen med ham i den weekend.... Det er ikke sikkert han lige har tænkt det på samme måde som dig jo, og bare prøver at være praktisk...

Godt skrevet 

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Sidder og afbestiller værelset nu....

For som han lige har sagt.. så er det jo ikke noget han har ønsket sig.....

Føler hele weekenden er ødelagt...

Anmeld

11. maj 2012

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

tro han skal da have lort i mund vis han få dig til at gør det   det er da for dum vis han ikke kan se en hygge dag samme med dig før den lille nye kom

Anmeld

11. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Ved du hvad, jeg havde ikke afbestilt det værelse, jeg havde inviteret en god veninde med, og så kunne i rigtig tøsehygge.

Hvad bilder han sig ind, havde ikke ønsket sig det, nej men en gave er en overraskelse og ikke noget man kan bestille efter ønske.

Håber du tager afsted på ophold med en veninde.

Anmeld

11. maj 2012

DenLykkelige

Anonym skriver:

Han siger vel ikke at han ikke ønsker sig det!!?

Hvilken nygift mand ønsker sig ikke en fantastisk weekend med sin kone, hvor han endda får en hel dag hvor du bare er med ham til ting han elsker!?

Det synes jeg sku godt nok er unfair overfor dig, du ville jo bare være sammen med ham og nyde hinanden inden i skal være forældre!!! Det kan han altså ikke være bekendt!!

Undskyld hvis det lyder hårdt, jeg ved bare at hvis min kæreste gjorde sådan imod mig ville jeg være gal og sønderknust!

Anmeld

11. maj 2012

FruK

Anonym skriver:

Kan jeg egentlig godt forstå. Det ville ikke være helt det samme at skulle afsted, når han har sagt sådan.

Men fortæl ham hvordan du har det med det, hvis du ikke har fået gjort det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.