Hvor meget tøj skal jeg købe til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Mettefpigen

Vi købte ikk noget i str 50 og brugte det heller ikk.. Han var 3280 og 49 cm.. Han brugte alle 56,62 i ca halvanden månede hver... Og vil også sige køb rigeligt i bodyer og heldragter  Det er nok det du bruger mest i starten... Nogen dage herhjemme havde han kun body på... Og køb måske nogel enkelte kjoler, men tænker at det nok er det du får af  folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

L&V

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa tøser

Jeg var til md i går og fandt ud af at jeg bærer en lille prinsesse Så i dag skal der shoppes. Men så er soørgsmålet hvor meget tøj der egentlig er nødvendigt at købe i 50, 56 og 62? Hvilken skal jeg købe mest af?

Jeg mener jeg havde 2 sæt i 50 + 2 natdragter også havde vi en frygtelig masse i 56 og 62.. Jeg er så mest til 2 delt tøj men det tror jeg er en smagssag. og mht kjoler så tror jeg det kan tældes på 2 hænder hvor meget hun har haft det på i løbet af hendes snart 8måneder Men jeg ville nok ikke købe en masse endnu da det jo er sommervare der er fremme nu og nok ikke det i kommer til at sku bruge

Anmeld

11. maj 2012

Troldemommi

Husk også at købe en hue eller to for at beskytte hendes lille hoved imod sollys og blæst:-)

Vi brugte størrelse 62 i lang tid, det er jo så forskelligt hvor hurtigt de små vokser

God shopping

Monica

Anmeld

11. maj 2012

Camel

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa tøser

Jeg var til md i går og fandt ud af at jeg bærer en lille prinsesse Så i dag skal der shoppes. Men så er soørgsmålet hvor meget tøj der egentlig er nødvendigt at købe i 50, 56 og 62? Hvilken skal jeg købe mest af?

Jeg er enig med nogle af de andre.

Heldragter, klart at foretrække. Ellers l/æ body'er med små løse bukser over.

Jeg har dog ikke rigtig brugt str. 50 til nogle af mine piger (3500g og 53cm + 3130g og 51cm) - så vil ikke anbefale for meget i den str.

Gerne tøj der ikke skal over hovedet, baby synes ikke det er så fedt 

God shopping, det er så hyggeligt at kigge på alle de små stykker tøj 

Anmeld

11. maj 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Vi købte ikk noget i str 50 og brugte det heller ikk.. Han var 3280 og 49 cm.. Han brugte alle 56,62 i ca halvanden månede hver... Og vil også sige køb rigeligt i bodyer og heldragter  Det er nok det du bruger mest i starten... Nogen dage herhjemme havde han kun body på... Og køb måske nogel enkelte kjoler, men tænker at det nok er det du får af  folk

nu driller jeg dig lige lidt, du skriver i ikke havde noget i størrelse 50 og i heller ikke brugte det hmm, det er altså også lidt svært at bruge noget man ikke har :-)

Monica

men jeg er enig størrelse 50 er bare for småt til mange babyer

ha en god dag :-)

Anmeld

11. maj 2012

FrkLarsen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa tøser

Lidt i 50, men mere i 56 vil jeg sige 

Min søster har lige født her d. 8, og hendes knægt er startet ud i 56, ved godt at der er forskel på størrelserne, men jeg ville have mest 56 klar, og ellers ud og købe lidt mere i 50 hvis 56 er for stort 

Anmeld

11. maj 2012

Mettefpigen

Monica P skriver:

nu driller jeg dig lige lidt, du skriver i ikke havde noget i størrelse 50 og i heller ikke brugte det hmm, det er altså også lidt svært at bruge noget man ikke har :-)

Monica

men jeg er enig størrelse 50 er bare for småt til mange babyer

ha en god dag :-)

Mente at vi heller ikk fik brug for det...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

jeg har købt lidt i 56 intet i 50 og mere i 62... da vi i min familie får laaange børn.... og så kan hun jo havde lidt for stort tøj på... det er sværer med lidt for småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.