Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jo min dreng fik dem i onsdags og bare på under ½time kom der 5stk og igår havde han fået 10 mere og her til morgen er der kommet flere hihihihi
jo min dreng fik dem i onsdags og bare på under ½time kom der 5stk og igår havde han fået 10 mere og her til morgen er der kommet flere hihihihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: nej så er det sikkert ikke skoldkopper men da min dreng var lille fik han også de homon knopper
nej så er det sikkert ikke skoldkopper men da min dreng var lille fik han også de homon knopper
Anonym skriver: Hun har heller ikke fået en eneste vaccination endnu.. Sker der nogen ved det ??
Hun har heller ikke fået en eneste vaccination endnu.. Sker der nogen ved det ??
uhh nu ved jeg jo ikke hvor gammel hun er men hvis hun ikke skal have en inu så vil jeg sige nej for det liger de bumse aktige homon knopper børn får
Anonym skriver:Undre mig godt nok over de her knopper..Er der nogen der har et bud om hvad det er..??
Anonym skriver: Jeg syntes bare ikke at det ligner hormon knopper..
Jeg syntes bare ikke at det ligner hormon knopper..
hov der sidder jo også en på øret har jeg først set nu jeg tror mere og mere på det er skoldkopper så.... for de homonknopper sidder jo ikke på øret
Min pige har lige haft noget der ligner. Jeg tog til lægen med hende, for at være sikker på om det var skoldkopper. Han sagde at det var loppebid, så det vil være mit bud
Det ligner loppebid ... på måden de sidder... MEN hvis ikke det er loppebid så kunne de ligne hormonknopper....
Anonym skriver: Jeg syntes bare at det er mærkeligt hvis det skulle være skoldkopper. Hendes bror har haft det for et halvt år siden, det er 1 uge siden hun har været sammen med andre børn, og det var ikke i nærkontakt.
Jeg syntes bare at det er mærkeligt hvis det skulle være skoldkopper. Hendes bror har haft det for et halvt år siden, det er 1 uge siden hun har været sammen med andre børn, og det var ikke i nærkontakt.
hvad med varmeknopper?
Krussedulle skriver: Jeg syntes at det ligner skoldkopper..Min dreng fik sine over flere dage!Han så sådan her ud til sidst! https://www.baby.dk/debat/106400pi3/syge-boern/skol dkopper-efterlyses.aspx#GoToMessage(på side 3)Hvis linket ikke virker, så beklager jeg!
Jeg syntes at det ligner skoldkopper..Min dreng fik sine over flere dage!Han så sådan her ud til sidst! https://www.baby.dk/debat/106400pi3/syge-boern/skol dkopper-efterlyses.aspx#GoToMessage(på side 3)Hvis linket ikke virker, så beklager jeg!
Ej stakkels din søn. Han var godt nok hårdt ramt. Kom han ok igennem det?
Camilla
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128