Hvad er det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.354 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Undre mig godt nok over de her knopper..

Er der nogen der har et bud om hvad det er..??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Undre mig godt nok over de her knopper..

Er der nogen der har et bud om hvad det er..??

Opsedasse

Anmeld

11. maj 2012

Joan ( Smallie )

Enten er det skoldkopper ellers kunne det godt ligne homon knopper.

Hvis der kommer flere er det jo nok skoldkopper

Anmeld

11. maj 2012

B&J

hvis der ikke kommer flere ind de 3 er det homon knopper hvis der kommer flere sådan stille og roligt er det skoldkopper

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Enten er det skoldkopper ellers kunne det godt ligne homon knopper.

Hvis der kommer flere er det jo nok skoldkopper

Syntes godt nok ikke at det ligner hormon knopper, og syntes da næsten ikke at det kan være skoldkopper Hmm hmm

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis der ikke kommer flere ind de 3 er det homon knopper hvis der kommer flere sådan stille og roligt er det skoldkopper

Jeg må vist bare se tiden an.. Er det ikke over nogen timer der skulle komme flere hvis det er skoldkopper

Anmeld

11. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg må vist bare se tiden an.. Er det ikke over nogen timer der skulle komme flere hvis det er skoldkopper

jo min dreng fik dem i onsdags og bare på under ½time kom der 5stk og igår havde han fået 10 mere og her til morgen er der kommet flere hihihihi

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jo min dreng fik dem i onsdags og bare på under ½time kom der 5stk og igår havde han fået 10 mere og her til morgen er der kommet flere hihihihi

Jeg syntes bare at det er mærkeligt hvis det skulle være skoldkopper. Hendes bror har haft det for et halvt år siden, det er 1 uge siden hun har været sammen med andre børn, og det var ikke i nærkontakt.

Anmeld

11. maj 2012

Maja88

loppebid

Anmeld

11. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg syntes bare at det er mærkeligt hvis det skulle være skoldkopper. Hendes bror har haft det for et halvt år siden, det er 1 uge siden hun har været sammen med andre børn, og det var ikke i nærkontakt.

nej så er det sikkert ikke skoldkopper men da min dreng var lille fik han også de homon knopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.