Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sweet skriver: ja det er altid godt at have nogen og dele erfaringer med det var også mange gange du har tabt.. hvor lang tid er det over og hvad uger har du været i når det er sket?
ja det er altid godt at have nogen og dele erfaringer med
det var også mange gange du har tabt.. hvor lang tid er det over og hvad uger har du været i når det er sket?
Altså 1 Gang da jeg var 18 og så de andre gange inden for de sidste 3 år.. Har været i uge 10 - 12
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musse21 skriver: Altså 1 Gang da jeg var 18 og så de andre gange inden for de sidste 3 år.. Har været i uge 10 - 12
åååhh det er jeg sku ked af at høre
håber da det er den rette behandling i får nu så
sweet skriver: åååhh det er jeg sku ked af at høre håber da det er den rette behandling i får nu så
Det håber jeg godt nok også... Kunne også være super at kunne følges lidt med min bror og hans kæreste som har termin her på lørdag
Musse21 skriver: Det håber jeg godt nok også... Kunne også være super at kunne følges lidt med min bror og hans kæreste som har termin her på lørdag
ja det kan jeg da godt forstå
Musse21 skriver: Så fik vi indkaldelsse til "Klar parat" kursuset Er der andere par der skal afsted til Skive d. 22 maj?
Så fik vi indkaldelsse til "Klar parat" kursuset
Er der andere par der skal afsted til Skive d. 22 maj?
Held og lykke med det hele!!!
ønskebarn74 skriver: Held og lykke med det hele!!!
Tusinde tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128